اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده مردم پیرانشهر در مجلس  با اشاره به امضا و انتشار نامه ای در اعتراض به معاون وزیر کشور که کولبران را قاچاقچی خوانده بود، گفت: متاسفانه تهیه کنندگان این نامه هماهنکی مناسبی با سایر نمایندگان مناطق مرزی نداشتند و همین موضوع باعث شد برخی از جمله بنده نتوانند آن را امضا کنند.
دکتر رسول خضری  در گفتگو با کردپرس تاکید کرد : متاسفانه  چند روز گذشنه شاهد انتشار نامه ای با امضاء برخی از نمایندگان مناطق مرزنشین کشور در خصوص اعتراض به اظهارات اخیر ” ذوالفقاری” معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور در خصوص کولبران و مرزنشینان بوده ایم که این موضوع بدون هماهنگی با  برخی نمایندگان مناطق مرزی صورت گرفته است.

وی افزود: حتی برخی شائبه های خاص در مورد قصد نماینده منتشر کننده این نامه بدون اطلاع سایر نمایندگان مجلس مطرح است از جمله اینکه با این کار قصد تخریب سایر نماینده ها را داشته است. به هر روی در این خصوص ناهماهنگی صورت گرفته و اگر اینطور نبود به احتمال زیاد تعداد امضاها بسیار از بیش از ۱۳ امضا می شد.

خضری در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از حس نوع دوستی و ابراز همدردی برخی از نمایندگان با موضعات و مشکلات کولبران و مرزنشیان کشور تصریح کرد : زمانی که هدف همه ما بعنوان نمایندگان مرم خدمات رسانی به هموطنانمان است ، پس لازم است در اتخاذ برخی از تصمیمات حتما اصل مشورت رعایت شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به امضاء اخیر برخی از نمایندگان مناطق مرزی در راستای محکومیت موضع اخیر ذوالفقاری، معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور، در خصوص کولبران و مرزشنیان یادآور شد ؛ زمانکیه قرار است در خصوص بررسی وضعیت کولبران و غیورمردان مناطق مرزی تصمیمی اتخاذ شود و یا تذکری به افراد خاطی داده شود لازم است که همه نمایندگان مناطق مرزنشین در جریان جزئیات قرار گیرند چرا که این حق برای تمامی نمایندگان این مناطق کاملاً محفوظ است.

لازم به ذکر است که روز یکشنبه (۲۸ مهر) نامه ای در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر ذوالفقاری ، معاون سیاسی و امنیتی وزیر کشور که در رابطه با کولبران و مرزنشیان بود، واکنش نشان دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست