اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت : همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی آئین کلنگ زنی خانه جوانان ارومیه و سالن های ورزشی تخصصی ناشنوایان ، جانبازان و معلولین، نابینایان و کم بینایان ، بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد.

عبدالسلام معروفی ضمن تقدیر از لطف ویژه استاندار و مدیران مربوطه افزود : بعد از مدت ها پیگیری و با دستور مساعد آقای شهریاری و همراهی ادارات کل راه و شهرسازی و ورزش و جوانان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کلنگ زنی این پروژه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با تشکر از توجه ویژه ریاست فدراسیون به هیات های شهرستانی و ورزشکاران جامعه هدف اذعان کرد : امیدواریم با افتتاح و بهره برداری سالن اختصاصی ورزشکاران این هیات در کوتاه ترین زمان ممکن ، بتوان به آرزوی چندین ساله ورزشکاران جامه عمل پوشانده و این ورزشکاران و قهرمانان گمنام و پرافتخار هم صاحب سالن اختصاصی شوند.

گفتنی است رشته های زیر مجموعه فدراسیون ورزش های ناشنوایان ۱۷ رشته ورزشی می باشد که در طول یکسال اخیر ۷ رشته آن در آذربایجان غربی فعال شده است.

استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این مراسم گفت: خانه جوانان بستری مناسب برای هم افزایی و مشارکت جوانان در توسعه استان است.

محمدمهدی شهریاری تاخیر در کلنگ زنی خانه جوانان را مشخص نبودن زمین مناسب دانست و افزود: با پیگیری های به عمل آمده این مهم میسر شد و در مرکز استان خانه جوانان احداث خواهد شد.

او با بیان اینکه خانه جوانان ارومیه با مشارکت وزارت ورزش و جوانان ساخته می شود، گفت: در صورتی که وزارت ورزش و جوانان آمادگی داشته باشد و به تعهدات خود عمل کند، آمادگی داریم تا در تمام شهرستان ها خانه جوانان احداث نماییم.

در ادامه استاندار آذربایجان غربی کلنگ سالن های تخصصی ورزشی و فرهنگی معلولین را نیز بر زمین زد و گفت: برطرف نمودن نیازهای فرهنگی و ورزشی یکی از دغدغه های جدی استان بوده و احداث سالن های تخصصی ورزشی در این راستاست.

شهریاری در آئین کلنگ زنی سالن های ورزشی تخصصی ویژه جانباران و معلولین، نابینایان و کم بینایان، بیماران خاص، پیوند اعضا و ناشنوایان تصریح کرد: احداث سالن های ورزشی تخصصی همواره مورد درخواست جامعه بزرگ معلولین استان بود که با همت دستگاه های مسئول محقق شد.

او ابراز امیدواری کرد؛ با اتمام این سالن ها بخش اعظمی از نیازهای فرهنگی و ورزشی این قشر فرهیخته برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست