اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رییس کل دادگستری آذربایجان غربی طی دستوری، ورود دادستانی و سازمان بازرسی استان را به بررسی عملکرد مالی شهرداری ارومیه درخصوص هزینه های تیم والیبال شهرداری و مبانی قانونی این پرداختها را خواستار شد.

ناصر عتباتی در این دستور ورود مجموعه های نظارتی را بر عملکرد تیم والیبال شهرداری ارومیه و هزینه های آن در رعایت مقررات قانونی و انطباق این هزینه کردها بر اساس الزامات قانونی خواستار شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین به مجموعه مدیریت شهرداری ارومیه در خصوص شفافیت و رعایت قانون در کلیه اقدامات دستور لازم را داد و مقرر کرد مبنای قانونی تیم داری شهرداری را بررسی و طی گزارش کامل اعلام کنند.

پرونده بدهی باشگاه شهرداری به مربی و بازیکنان خارجی‌اش با توجه به رای دادگاه حکمیت ورزش “CAS” باید پرداخت شود. این موضوع حتی میزبانی ارومیه در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا را تحت تاثیر قرار داد و دیروز مدیر کل ورزش استان گفت: «با شرایط موجود، میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا منتفی است».

شهردار ارومیه هم در این خصوص معتقد است؛ والیبال برند ارومیه است، و بایستی از این برند استفاده کنیم، ولی واقعیت بایستی امروز به ما توضیح داده شود در سال ۱۳۹۵ که بدهی داشتیم چرا به موقع پرداخت نکرده‌اند. بدهی که آن زمان با مبلغ جزئی قابل پرداخت بود الان موضوع کلانی شده است.

پیشتر، رییس فدراسیون والیبال در سفر به ارومیه و در خصوص میزبانی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا در این شهر گفته بود: «مصوب شده بود، شورای شهر بدهی بازیکنان و کادر فنی خارجی پیشین تیم شهرداری ارومیه پرداخت کند، در نتیجه میزبانی شهر ارومیه در جای خود محفوظ خواهد بود»، اما عدم رسیدگی به این موضوع تب والیبال را در ارومیه خاموش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست