اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مراسم دومین سالگرد سیامند رحمان با رعایت پروتکل های بهداشتی  صبح  امروز با حضور رئیس کمیته ملی پاراالمپیک کشور ، نائب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان ، مدیران کل ورزش و جوانان و بهزیستی  و جمعی از مسئولان شهرستانی و ورزشکاران و خانواده مرحوم جهان پهلوان سیامند رحمان  در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشنویه برگزار شد.

در این مراسم که با مسئولان کشوری استانی و همچنین معتمدین و نخبگان و عشایر ، شورای تامین و اداری ، شوراهای اسلامی و جمعی از ورزشکاران و اصحاب رسانه حضور داشتند ترابی فرماندار شهرستان ،رئیس کمیته ملی پارالمپیک، نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور، مدیران کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان در خصوص جایگاه ممتاز جهان پهلوان سیامند رحمان در جهان و توجه به نگه داشتن این جایگاه پر افتخار قهرمانی در کشور و ضرورت برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی به نام آن اسطوره اخلاق و پهلوانی مطالب مبسوطی بیان کردند.

 در بخشی از مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد. همچنین در این آیین از خانواده مرحوم جهان پهلوان سیامند رحمان تجلیل شد .

اهدای تندیس جهان پهلوان سیامند رحمان ،رونمایی از سالن ورزش های رزمی به نام آن پهلوان نامدار و همچنین گل افشانی و فاتحه خوانی بر سر مزار آن قهرمان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست