اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : وزیر اقتصاد گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی به علت بدهی به شبکه بانکی تخلف است؛ مصادیق را بیان کنید تا برخورد شود.

احسان خاندوزی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  آذربایجان‌غربی که با حضور‌ استاندار، مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا ، نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین استانی و شهرستانی در محل اتاق بازرگانی ارومیه تشکیل شد گفت عبور کشور از شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی بدون ارتباط همدلانه دولت و بخش خصوصی میسر نخواهد شد.

وی افزود: با دستور مستقیم رئیس جمهور شبکه بانکی کشور نمی تواند هیچ یک از بنگاه های اقتصادی کشور را تعطیل کند.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: متاسفانه بانک ها به جای کمک حال بودن تولید کشور در حال ضعیف و نحیف کردن واحد های تولیدی کشور هستند.

خاندوزی تصریح کرد:تعطیلی واحدهای تولیدی به علت بدهی به شبکه بانکی تخلف است؛ مصادیق را بیان کنید تا برخورد شود.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاندار، مدیرعامل بیمه آسیا ، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و فعالان اقتصادی با تاکید بر اهتمام مسوولان استانی و قضایی در حل مشکلات واحدهای تولیدی گفت ‌: متاسفانه بانک های خصوصی پول ها را جمع می کنند و به استان های دیگر می برند.

حسن انتظار خواستار حمایت بیشتر دولت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدی شد و افزود : بعضی بانک ها صندوق تشکیل دادند و پول ها را جمع کرده و خارج از اصول مشخص تسهیلات می دهند.

وی ادامه داد : در حوزه مطالبات بانکی حد اعتباری برای واحدهای تولیدی لازم است.

رئیس اتاق بازرگانی ارومیه تاکید کرد: متاسفانه تولید کننده کارمند دولت و وزارتخانه اقتصاد شده است که باید این روند اصلاح شود.

انتظار با اشاره به ضرورت افزایش اختیارات استانی بیان کرد: فروشگاه های زنجیره ای مشکلات زیادی برای واحدهای تولیدی ایجاد می کنند.

فعال اقتصادی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی و مدیران واحدهای تولیدی در محل اتاق بازرگانی ارومیه با انتقاد از افزایش عوارض و مالیات ها گفت : مالیات واحدهای راکد استخراج شود تا بتوان مدیریت کرد.

عیسی شمس مولوی مدیرعامل شرکت سارونه با انتقاد از عدم صدور بخشنامه توسط شخص وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه افزود : برای کاهش مشکلات بخش تولید دستور مستقیم بدهید تا شاخص های وضعیت واحدهای تولیدی تغییر یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست