اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : وزیر اسبق امور خارجه گفت: قطع دست حرام خواران و چپاولگران به بیت‌المال یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی است.

منوچهر متکی ظهر امروز در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن این شهرستان ارومیه اظهار داشت: همگان باید چه تنهایی چه جمعی برای خداوند متعال قیام کنیم و موضوعی که در این میان بر عهده مسئولان است این است که باید قدر مردم را بدانند به گونه‌ای که امام خمینی (ره) از مردم به عنوان ولی نعمت مسئولان یاد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: قدرت برای هیچ فردی حق ایجاد نمی‌کند چرا که مبدأ قدرت ما منطق مبتنی بر حق است به گونه‌ای که حق مبدأ قدرت است، این مصاف بین منطق امام خمینی (ره) و مشرکان در همه حال در این ۴۰ سال بوده و خواهد بود ولی منطق پیروز همان منطق بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

وزیر اسبق امور خارجه  کشورمان با بیان این که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند تاکید کرد: اسلام آمریکایی توسط امام خمینی (ره) آشکار شد و مردم را از آن بر حذر داشت، ملت ایران اسلامی آمریکا را زیر پا می‌گذارد به گونه‌ای که شعار “مرگ بر آمریکا” برایشان مرگ می‌آورد.

وی با اشاره به این که امام خمینی (ره) سبب متحد شدن نیروهای ارتشی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تصریح کرد: بسیج امروز به نوبه خود الگوی بسیاری در جهان اسلام شده است، نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر از مردان بود و این سخن مبالغه نبود بلکه حقیقتی قابل قبول است.

مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان این که آن کس که از اختلاف شیعه و سنی می‌گوید نه شیعه است نه سنی تاکید کرد: امام خمینی (ره) در همه حال به جوانان عشق می‌ورزید کارگران و کشاورزان را ارج می‌نهاد و اعلام می‌داشت که یک موی کوخ‌نشینان را به تمامی کاخ‌نشینان ترجیح می‌دهد.

وی یادآور شد: نباید اجازه دهیم انقلاب به دست نااهلان بیفتد و در همین راستا طبق سخنان امام (ره) باید پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشیم تا آسیبی به مملکت ما وارد نشود، اگر دشمنان در مقابل دین ما ایستادگی کنند در مقابل تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد.

وزیر اسبق امور خارجه  کشورمان با اشاره به این که استقلال بسیار لذت بخش و وابستگی بسیار زشت است تاکید کرد: وابستگی ملت ایران اسلامی توسط امام خمینی (ره) از بین رفت، آمریکا از شوروی بدتر، شوروی از آمریکا بدتر، انگلیس از هر دو بدتر و همه از هم بدتر و پلیدتر هستند و مهم‌ترین موضوعی که امروز با آن درگیر هستیم کشور آمریکاست.

وی ابراز داشت: رهبری ایران اسلامی بیش از ۳ دهه است که بر عهده مقام معظم رهبری است و از همان آغاز با جهت گیری انقلابی پیش می‌رود و از مهم‌ترین اقدامات انقلاب می‌توان به خدمات رسانی به آحاد مختلف مردم، الهام بخشی به تمامی افرادی که به دنبال خودباوری هستند، موفقیت در بازدارندگی دشمن در طمع به خاک دشمن و نه شرقی و نه غربی به خوبی عمل کرده است.

مشاور عالی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: قطع دست حرام خواران و چپاولگران به بیت‌المال یکی دیگر از ثمره‌های انقلاب اسلامی است که نیازمند همدلی و دست در دست دادن مسئولان است تا به این رویه ادامه دهیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد سال ۹۸ عنوان کرد: سال پیش رو چندی پیش توسط ایشان سالی مهم بیان شد و اهمیت آن را به ما گوشزد کردند به گونه‌ای که دشمنان در همه حال به دنبال ساقط شدن نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و هر چند ماه یک بار وعده سقوط نظام و انقلاب را می‌دادند.

متکی با بیان این که دشمنان به دنبال جلوگیری از برگزاری جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بودند افزود: ایستادگی مردم و حضور پرشور در صحنه سبب شد دشمنان نتوانند به این نقشه شوم خود دست یابند حال نوبت مسئولان است تا در طول یک سال آینده در مقابل فشارهای دشمنان ایستادگی کنند.

وی اظهار داشت: همگان باید در طول یک سال آینده بیشتر از پیش مقاومت کنند تا برای آمریکا عبرتی شود که نخواهند توانست انقلاب و نظام را شکست دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست