اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: با توجه به برآورد مهندسان ناظر بر ساخت بیمارستان جدید پیرانشهر، این پروژه ۶ الی ۹ ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیرانشهر در گفتگو با کردپرس ضمن اعلام این خبر گفت: براساس برآوردهای کارشناسی صورت گرفته پروژه ی بیمارستان ۶۴ تختخوابی پیرانشهر که بیش از ۸ سال از کلنگ زنی آن می گذرد، در مدت زمان ۶ الی ۹ ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته و حمایت های لازم از طرف مسئولان استانی و کشوری مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام بیمارستان جدید شهرستان پیرانشهر اختصاص پیدا کرد.

کاسیان زاده، در ادامه سخنان خود با اشاره به این نکته شهرستان پیرانشهر با توجه به افزایش رشد سریع جمعیت و همچنین برخورداری از نعمت مرز از نظر امکانات بهداشت و درمان در شرایط مساعدی نیست، تأکید کرد: بیمارستان جدید پیرانشهر که سالهای طولانی است بعنوان یکی از آرزوهای دیرنیه مردم این شهرستان همواره در اولویت بوده لازم است در شرایط حساس کنونی که کرونا فراگیر شده است، در روند اتمام آن تسریع شود همچنین این بیمارستان می تواند در ارائه خدمات به بیماران عراقی و اقلیم کردستان که به کشور ایران مسافرت می کنند، نیز مورد اهمیت واقع شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست