اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت گفت: از مجموع ۱۳ پروژه بیمارستانی در حال ساخت در استان، بیمارستان های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد و شاهد افتتاح بیمارستان جامع زنان، تکاب و خوی نیز باشیم.

سید کامل تقوی نژاد در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان با قدردانی از تلاشهای انجام گرفته در حوزه زیرساخت های بیمارستانی و بهداشتی گفت: استان از وضعیت مناسبی برخودار است. برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه های بیمارستانی نیز با اولویت پروژه های بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی آمادگی کامل داریم.

او با اشاره به اینکه از مجموع ۱۳ پروژه بیمارستانی در حال ساخت در استان، بیمارستان های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر تا پایان سال به بهره برداری می رسد گفت: امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی و تجهیرات، شاهد افتتاح بیمارستان جامع زنان، تکاب و خوی باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت با اشاره به مشکلات اعتباری در کشور و شرایط سخت تخصیص پول برای پروژه های در دست احداث، تصریح کرد: علاوه بر تامین زیرساخت های درمانی و بهداشتی، برای تامین نیروهای مورد نیاز پروژه های جدید آمادگی داریم.

عمده دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی کشور از معوقات رنج می برند

تقوی نژاد با اشاره به معوقات کادر بهداشت درمان از وزارت بهداشت در استان گفت: عمده دانشگاه های بزرگ علوم پزشکی کشور از این مسئله رنج می برند اما برای تامین بخشی از معوقات کادر بهداشت و درمان، تجهیزات بیمارستانی، افزایش سهمیه استخدامی در تلاشیم.

معاون وزیر بهداشت بیمارستان جامع زنان ارومیه را از جمله پروژه های فاخر کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه مطابق استانداردهای جهانی است که به خوبی و در زمانی ویژه ساخته شده است.

پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران و کادر درمان و بهداشت

استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به توانمندی های ویژه نیروی انسانی شاغل در بخش بهداشت و درمان استان، پرداخت معوقات و مطالبات آنان را از دغدغه های جدی برشمرد و گفت: انتظار داریم تا وزارت بهداشت برای حل این مشکل نگاه ویژه ای به استان داشته باشد. ایثار خانواده بهداشت و درمان در مدیریت کرونا تاریخ ساز است.

محمدمهدی شهریاری تصریح کرد: بخش عمده این زیرساخت ها از جمله ایجاد بیش از یکهزار تخت بیمارستانی که در دولت تدبیر و امید تامین شد، حاصل درایت و مدیریت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است.

تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان های جدید الاحداث

او افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان های جدید الاحداث و نیز پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران و کادر درمان و بهداشت از مطالبات اساسی است که می طلبد وزارت بهداشت با تامین اعتبار لازم بخش عمده ای از آن را جبران نماید.

 شهریاری تصریح کرد: پروژه های بیمارستانی خوبی در نقاط مختلف استان در دست اجراست که برخی از آنها در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بخش عقب ماندگی های استان در حوزه بهداشت و درمان با افتتاح پروژه های در دست اجرا جبران می شود.

به گزارش کردپرس، معوقات کادر بهداشت و درمان در آذربایجان غربی یکی از مطالبات نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی است که طی دو سال اخیر بارها رسانه ایی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست