اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: امکان گزارش فعالیت ماینرهای غیرمجاز در اپلیکیشن برق من فراهم شده و به گزارش دهندگان پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان اهدا می شود.

اکبر حسن بگلو افزود: مشترکین از این پس می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات متنوع مربوطه به انشعاب برق خود، فعالیت ماینرهای غیرمجاز را گزارش داده و ضمن جلوگیری از خاموشی یا آسیب به وسایل برقی خود از پاداش پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند.

او ادامه داد:  سامانه «برق من» امکانی فراهم کرده است که مشترکین برق می‌توانند تمامی خدمات عمومی مورد نیاز را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه خود در هر زمانی و از هر نقطه‌ای دریافت کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با استفاده از اپلیکیشن برق من مشترکین می‌توانند اطلاعات و وضعیت آخرین قبض خود را مشاهده کرده، امکان پرداخت آنی قبض را داشته و می‌توانند سوابق پرداخت و همچنین سوابق مصرف خود را مشاهده کنند.

حسن بگلو، اضافه کرد: از دیگر خدمات قابل استفاده برق من می‌توان به ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، نمایش ماشین حساب تعرفه برای مدیریت مصرف، امکان ثبت درخواست انشعاب جدید و امکان پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، امکان ثبت درخواست تفکیک و ادغام، امکان ثبت درخواست تغییر نام و مکان، امکان ثبت درخواست جمع آوری و وصل انشعاب و امکان ثبت درخواست آزمایش کنتوراشاره کرد.

او با اشاره به مشکلات فراوان ناشی از فعالیت غیرمجاز ماینرها، گفت: مشترکین از این پس می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات متنوع مربوط به انشعاب برق خود، فعالیت ماینرهای غیرمجاز را گزارش داده و ضمن جلوگیری از خاموشی یا آسیب به وسایل برقی خود از پاداش پیش‌بینی شده تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست