اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: با نظارت این نهاد و پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون ۵۱۰ میلیارد ریال به مالباختگان در پرونده شرکت لوتوس شهرستان نقده در قالب هشت مرحله پرداخت شد.

 ناصر عتباتی در این زمینه افزود: پس از برگزاری جلسات متعددی که در خصوص این پرونده برگزار شد مقرر گردید اموال توقیفی متهمان با نظارت مستقیم بازپرس و دادستان نقده به مالباختگان استرداد شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: روند پرداخت حق و حقوق مالباختگان همچنان ادامه دارد و دستورات قضائی لازم برای عودت تمامی اموال مالباختگان در این پرونده داده شده است.

عتباتی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای عودت اموال شاکیان و مالباختگان در این پرونده دیده شده است، ادامه داد: این پرداخت‌ها از اردیبهشت ماه شروع شده و تلاش بر این است تا در نزدیک ترین زمان ممکن اموال تمامی مالباختگان به آنها مسترد و پرونده تعیین تکلیف شود.

۱۱ متهم شرکتی تحت عنوان «دارا زرین لوتوس» به راه انداخته بودند که از از این طریق در شهرستان نقده اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند که سال گذشته این متهمان شناسایی و دستگیر شدند؛ این پرونده یک هزار و ۴۸۱ نفر شاکی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست