اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا برای بیش از۱۳ هزار پرونده در آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.

به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی، عبادی با بیان اینکه زمان ثبت نام دریافت تسهیلات کرونایی تمدید شده است، اظهار داشت: مهلت ثبت‌نام مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

او با اشاره به اینکه علاوه بر ۸۴ رسته شغلی قبلی چند رسته دیگر نیز مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی هستند، تصریح کرد: مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از جمله مهدکودک‌ها، تالارهای پذیرایی، پارک‌های آبی و شهربازی نیز در این دوره مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی شده‌اند.

عبادی افزود: تاکنون ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا برای بیش از۱۳ هزار پرونده در آذربایجان‌غربی پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تسهیلات کرونا در استان به ۶۴ درصد واجدین شرایط پرداخت شده که در این خصوص در گروه استان‌های برتر هستیم.

او ادامه داد: نرخ بالای سود تسهیلات و مدت زمان اندک باز پرداخت دلیل اصلی عدم استقبال مردم از تسهیلات کرونایی است و بانک‌ها موظفند تسهیلات کرونایی اعم از جدید و مراحل قبل را تا پایان آبان ماه سال جاری پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست