اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  دادستان ماکو با رد بازداشت زن ماکویی که به دلیل سوختگی بالا جان سپرد، گفت: دلیلی بر بازداشت همسر این خانم وجود نداشت وهم اینک پرونده در پزشکی قانونی در حال رسیدگی است.

احمدعلی خادم‌عرب‌باغی با اشاره به خودسوزی و فوت یک زن در ماکو به تسنیم بیان کرد: در حال حاضر، اینکه قتلی انجام شده یا نشده، محرز نشده است و حتی اینکه گفته شده که این زن باردار و جنینش دختر بوده، در کل صحت ندارد.

او افزود: آزمایش‌های بیمارستانی نشان داده که این زن باردار نبوده و هنوز کشف نشده که اصل ماجرا، قتل یا خودسوزی بوده است.

دادستان ماکو در ادامه با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر اینکه همسر این زن پس از خودسوزی بازداشت و سپس آزاد شد، گفت: همسر این خانم هیچ زمانی بازداشت نشد و دلیلی بر این مسئله وجود نداشت و اینکه گفته می‌شود اختلافات خانوادگی با خانواده همسر داشته است نیز صحت ندارد.

عرب‌باغی افزود: در حال حاضر پزشکی قانونی نظر قطعی خود را به دادستانی ارائه نداده است چون باید کالبدشکافی و سم‌شناسی انجام شود و شاید نتیجه سم‌شناسی تا سه ماه به طول انجامد.

او بیان کرد: بنابراین هم اینک پرونده در حال رسیدگی است و منتظر پاسخ سم‌شناسی بوده و همچنین پیگیر هستیم که پزشکی قانونی به سرعت نتیجه را اعلام کند.

به گزارش کردپرس، صبح امروز فرماندار ماکو آتش زدن یک زن توسط همسرش در یکی از روستاهای این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: حدود سه هفته قبل در پی اختلاف خانوادگی در روستای “قوریشکاک” ماکو زنی اقدام به خود سوزی کرده بود.

به گفته محمدی ایروانلو؛ قتل این زن توسط شوهرش پس از تحقیقات قضایی از سوی این مراجع ثابت نشده و درحال حاضر مرد با قید وثیقه آزاد شده است

گفتنی است؛ پیش از این برخی رسانه ها از قتل زنی باردار توسط همسرش در ماکو خبر داده و نوشته بودند؛ این زن مادر پنج فرزند دختر بود و بلافاصله پس از آنکه جنسیت فرزند ششم وی در پی انجام سونوگرافی دختر تشخیص داده شد، توسط همسرش به آتش کشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست