اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مناصب حاکمیتی و دولتی به عنوان امانتی در نظر گرفته می شود که روزی تحویل داده خواهد شد.

جعفر ذوالفقاری در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه تغییر مدیران در مجموعه وزارت کشور امری معمول و طبیعی است، افزود: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی، یک مجموعه بسترساز برای فعالیت دیگر حوزه های پیشران استانداری می باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه پست مدیریتی، جایگاهی برای خدمتگزاری و رسیدگی به نیازهای مردم است، خاطرنشان کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، جایگاه ها به گونه ای تنظیم و تعیین شده که در کنار اجرای سیاست های دولت، نگاهی ویژه برای خدمتگزاری به مردم وجود داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی به مردمی بودن دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: در دولت سیزدهم کارهای ارزشمند و گام های بلندی در مسیر رفاه و جلب رضایت مردم برداشته شده است.

ذوالفقاری همچنین مجموعه وزارت کشور را یک نهاد حاکمیتی برای مدیریت جامعه معرفی کرده و یادآور شد: ما در استانداری آذربایجان غربی، رسالت و وظیفه خطیری داریم و رخوت و روزمرگی در این مجموعه قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه با اعلام اینکه تغییر مدیران در راستای ایجاد تحول و تکامل انجام می شود، اضافه کرد: مسئولان وام دار خون شهدا هستند و اساس کار ما در استانداری آذربایجان غربی نیز عمل به قانون و خدمت صادقانه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در پایان، روند خدمت در دولت سیزدهم را شبانه روزی اعلام کرده و افزود: مسیری که دولت سیزدهم در پیش گرفته، با قدرت تداوم داشته و تغییر مدیران نیز در راستای تقویت و تسریع روند خدمتگزاری است.

در این مراسم، از خدمات علی منصور خانشان تقدیر و سیدحمید ساداتی به عنوان مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان غربی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست