اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای ساماندهی فعالیت مشاوران املاک در سطح استان بازرسی های  مستمر از این صنف صورت گرفت که به دلیل تخلفات انجام گرفته تاکنون ۱۹۸ مشاور املاک متخلف پلمب شده است.

سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد: ٧هزار و ۱۸۰ بنگاه مشاور املاک در سطح استان وجود دارد که تاکنون یک‌هزار و ۸۱۶ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک ثبت است.

او ادامه داد: پس از بازرسی ضمن صدور اخطاریه و تشکیل پرونده برای بنگاه های فاقد مجوز، اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان انجام گرفته است و تاکنون برای بنگاه‌های مشاور املاک متخلف بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال جریمه نوشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: اخلالگران بازار مسکن به دلیل اخلال در بازار املاک و تفکیک و خرید و فروش اراضی ملی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند و  برای ۲ مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته، با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده است.

محور دارلک به مهاباد در مراحل پایانی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: حدود یک کیلومتر و ۷۰۰ متر از  محور دارلک به مهاباد در محدوده پتروشیمی در مراحل پایانی بوده و طی ۲ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سید محسن حمزه‌لو در بازدید از محور دارلک به مهاباد، بیان کرد: برای این مسیر یک کیلومتر و ۷۰۰ متری ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

او ادامه داد: این طرح بخشی از قطعه ۳ ارومیه – مهاباد بوده و کل مسیر ۱۵ کیلومتر بوده و در مراحل پایانی قرار دارد.

حمزه لو افزود: با بهره‌برداری از این طرح شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و راحتی مردم در تردد جاده‌ای خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه توجه به راه‌های ارتباطی و بحث ترانزیتی در آذربایجان‌غربی زمینه توسعه پایدار را فراهم می‌کند، گفت: این محور جزیی از کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده و زمینه توسعه منطقه را رقم می‌زند.

سه راهی حادثه خیز دارلک در محور مهاباد – ارومیه به دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال – جنوب (به طول یکهزار و ۴۵۰ کیلومتر) و تردد انواع خودروهای سبک و سنگین از اهمیت ویژه ای برخوردار است ە یکی از محورهای مهم ارتباطی در آذربایجان غربی است که سال هاست بدون توجه باقی مانده و آمار وقوع تصادفات در این نقطه بالا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست