اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه و استاد دانشگاه گفت: وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت سیزدهم، نیرویی مجرب با سابقه ای بالا بوده و پیشینه علمی زیادی به ویژه در حوزه نگارش مقالات علمی دارد.

مهدی قهرمان نوسی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شایستگی و توانایی بالای علمی او باعث می شود در صورت کسب رای اعتماد از مجلس و قرار گرفتن در وزارت علوم، افرادی در سطح کشور برای تصدی مسوولیت های علمی انتخاب شوند که دغدغه اصلی آنها پژوهش باشد و همین امر باعث رشد وتعالی حوزه علمی کشور شود.

وی ادامه‌ داد: همچنین با فعالیت وزیر پبشنهادی در وزارت علوم،‌ دانشگاه ها فارغ از جناح‌بندی های سیاسی به پژوهش خواهند پرداخت و به عبارتی مدیریت فضای دانشگاه به سمت پژوهش حرکت کرده و ارتباط صنعت با دانشگاه برقرار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه افزود: علاوه بر شتاب گیری پژوهش، انتخاب مدیران نیز براساس معیارهای علمی صورت گرفته و دغدغه اصلی، حل مشکلات جامعه بوده و مدیر دانشگاه تحت تاثیر جناح بندی های سیاسی قرار نگرفته ودانشگاه ها محلی برای فعالیت های علمی خواهد شد.

قهرمان نوسی به وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه نیز اشاره کرد و گفت: امیر عبداللهیان سالها در عرصه سیاست حضور داشته و از سابقه شایسته ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه رویکرد ایشان تعامل با کشورهای همسایه و منطقه است، افزود: اولویت امیر عبداللهیان کشورهای منطقه است تا بستری فراهم شود که به واسطه آن، روابط تجاری و اقتصادی خوبی با کشورهای منطقه صورت گرفته، صادرات و ‌واردات رونق بگیرد.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه همچنین بسترساز امنیت بیشتر در منطقه می شود.

استاد دانشگاه ارومیه با اشاره به کابینه دولت سیزدهم گفت: کابینه آیت الله رییسی فراجناحی است و همان گونه که خود در انتخابات گفته بودند، از ویژگی انقلابی و جهادی برخوردار است.

وی‌افزود: اکثر اسامی افراد کابینه نا آشناست و این امر نشانگر انتخاب افراد فارغ از دغدغه های حزبی و جناحی است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه به ویژگی ممتاز کابینه دولت سیزدهم اشاره کرد وگفت: این کابینه برعکس دولت های گذشته به سمت جوانگرایی حرکت کرده و آن شیبی که به سمت بالا حرکت می کرد، در کابینه آیت الله رییسی شکسته شد و ‌به سمت جوانان حرکت کرد چنان که چهار وزیر پبشنهادی، متولد پس از انقلاب هستند.

وی ادامه داد: اعتماد به جوانان وجوانگرایی از ویژگی های این کابینه است و باید به کابینه دولت سیزدهم فرصت داده شود تا توانایی های خود را نشان دهد.

به گزارش ایرنا، «محمد زلفی گل» در روستای صالح آباد از حومه شهرستان آشتیان درسال ۱۳۴۵متولد شد مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه اراک درسال ۱۳۶۹ ، کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی اصفهان درسال۱۳۷۲ و مدرک دکتری خود را درسال ۱۳۷۶ از دانشگاه شیراز در رشته شیمی اخذ کردکه دراین مقطع به عنوان دانشجوی دکترای نمونه دانشگاه شیراز امتخاب ومورد تقدیر قرار گرفت.
محمدعلی زلفی گل استاد شیمی، رییس سابق دانشگاه بوعلی سینا وهمچنین قایم مقام سابق بنیاد ملی نخبگان است.

اودر صدر فهرست پر استناد ترین محققان ایرانی موسسه lslقرار دارد وتاکنون بیش از ۵۰۰مقاله lslنوشته است.
همچنین یکی از خیابان های شهر همدان به اسم‌اونامگذاری شده است.

اویکی از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه علمی علامه طاطبایی بنیاد ملی نخبگان درسال ۱۳۹۴است.

زلفی گل درسال ۱۳۸۰ به رتبه علمی دانشیاری ودرسال ۱۳۸۴ به رتبه استادی ارتقا یافت وبه عنوان شیمیدان برجسته زیر ۴۰ سال کشور جایزه دکتر ارشیاآزاد به وی اهدا شد.

گزینه پبشنهادی آیت الله رییسی به عنوان وریر علوم‌تحقیقات وفناوری، درسال ۱۳۷۱در نهمین گردهمایی دانشجویان کارشناسی ارشد ودکترای داخل وخارج از کشور در دانشگاه فردوسی مشهد شرکت کرد وبا ارایه مقاله علمی مستخرح از پایان نامه کارشناسی ارشدخود، رتبه اول را دذ بخش علوم‌پایه کسب کرد وبلافاصله پس از مقطع دکتری دردانشگاه بوعلی سینابه عنوان استادیار مشغول به تدریس وتحقیق شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست