اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :   مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: کاهش هشت مگاواتی بار مصرف در پی تغییر ساعات کاری ادارات در سطح استان محقق شد.

طاهر کیامهر افزود: به دنبال تغییر ساعات کار ادارات از روز شنبه ۲۱ خرداد ماه کاهش برق در زمان پیک مصرف در استان محقق شد.

وی ادامه داد: طبق مصوبه هیأت وزیران تمامی ادارات ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و کاهش ۶۰ درصدی در ساعات خاتمه کار خود هستند.

کیامهر با اشاره به اینکه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با جدیت پیگیر اجرای این مصوبه از سوی ادارات استان است افزود: جهت کنترل مصرف در ادارات و نهادهای دولتی، مصرف این مشترکان نیز رصد و بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد : با توجه به غلبه فعالیت‌های کشاورزی بر صنعتی در آذربایجان غربی تغییر ساعات آبیاری زمین‌های کشاورزی در ساعات غیر پیک توسط مشترکین کشاورزی از مهمترین برنامه‌های مدیریت مصرف تابستان ۱۴۰۱ است.

مشارکت ۹۰ درصدی مشترکین دیماندی آذربایجان غربی در طرح مدیریت مصرف برق

بیش از ۹۰ درصد از مشترکین دیماندی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با انعقاد تفاهم نامه در طرح مدیریت مصرف برق تابستان ۱۴۰۱ مشارکت کرده اند

 طاهر کیامهر در تشریح اقدامات انجام شده برای مدیریت مصرف برق در آذربایجان غربی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در تلاش هستیم تا از همه ظرفیت های موجود برای مدیریت مصرف برق استفاده کنیم و با مشارکت همه مشترکین بتوانیم تابستان کم تنشی از لحاظ تامین نیروی برق داشته باشیم.

وی افزود: در راستای اجرای طرح های مدیریت مصرف برق توانتسیم با ۹۰ درصد از مشترکین دیماندی آذربایجان غربی وارد مذاکره شده و تفاهم نامه مدیریت مصرف برق منعقد کنیم، در این خصوص تا کنون ۱۳ هزار و ۶۸۴ مشترک همکاری داشته اند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد پیشرفت ۵۷ درصدی مشارکت مشترکین دیماندی هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: از ۱۳ هزار و ۶۸۴ برنامه همکاری در مدیریت مصرف مشترکین دیماندی تعداد ۹ هزار و ۳۷۴ برنامه مربوط به کاهش بار برنامه ریزی شده مشترکین کشاورزی است که این مشترکین به جای مصرف برق در زمان اوج بار زمان استفاده از پمپ های آب خود را به ساعات دیگر روز منتقل خواهند کرد و از تخفیف ۱۰۰ درصدی بهای برق مصرفی برخوردار خواهند شد.

کیامهر اضافه کرد: مشترکین صنعتی آذربایجان غربی نیز مشارکت خوبی در راستای مدیریت مصرف برق داشته اند و در تابستان ۱۴۰۱ شاهد تغییر ساعت کاری ۷ مجموعه صنعتی، ذخیره عملیاتی ۱۰۹ واحد، اجرای برنامه کاهش بار ۲۴ ساعته در ۲۳ واحد و کاهش بار در زمان اوج مصرف ۲ هزار و ۴۷۲ واحد صنعتی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: مدیریت مصرف برق توسط ادارات در راس برنامه های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در راستای تاکیدات دولت سیزدهم قرار دارد، در همین راستا همانند سراسر کشور مصرف ادارات استان حداقل به میزان ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت و در این راستا حداقل یک هزار و ۱۱۰ مشترک عمومی_اداری در سطح آذربایجان غربی همکاری خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۶۶ مشترک تجاری نیز در برنامه‌های مدیریت مصرف همکاری خواهند داشت، همچنین تعداد ۱۳۵جایگاه عرضه سوخت CNG نیز در مدیریت مصرف برق در ایام اوج بار تابستان ۱۴۰۱ همکاری خواهند داشت؛ لازم به ذکر است تا کنون ۳۲ مشترک دیماندی نیز تفاهم نامه استفاده از مولد خود تامین منعقد کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست