اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  “فاطمه پور حسن”، دانش آموز فعال آموزشگاه فرزانگان و پژوهشسرای دانش‌آموزی جابربن حیان شهرستان خوی موفق شد مدال برنز مسابقات جهانی اختراعات ژنو سوئیس را از آن خود کند.

 مسابقات جهانی و بین المللی اختراعات ژنو در روزهای ١٨ تا ٢١ جولای ٢٠٢١ ( ٢٧ تا ٣٠ تیرماه ١۴٠٠ ) به صورت مجازی در سوئیس و با حضور ۶۵٠ نوآور از سراسر جهان تحت نظر IFIA برگزار شد.

این مسابقات ویژه اعضای فدراسیون بین المللی مخترعان است که دانش آموزان در رشته های مختلف از جمله فنی مهندسی، علوم کامپیوتر، کشاورزی و محیط زیست، شیمی و زیست شناسی، پزشکی و … به رقابت پرداختند.

مخترعین ثبت شده در فدراسین جهانی دارای پروژه های علمی و نوآورانه هستند و نام “فاطمه پورحسن” به عنوان مخترع جهانی با پسوند INV و دارای پروفایل و کد اختصاصی در محل دائمی این فدراسیون در ژنو سوئیس به ثبت رسید.

گفتنی است فاطمه پور حسن، مخترع ایرانی ثبت شده در فدراسیون جهانی، از دانش آموزان فعال آموزشگاه فرزانگان و پژوهشسرای دانش آموزی جابربن حیان شهرستان خوی است که زیر نظر راهنمایی ها و آموزشهای دبیران و مدیریت این مرکز علمی موفق شد در سال های گذشته نیز مدال طلای جشنواره علوم واختراعات کره جنوبی را کسب کند و دارای پروژه های علمی و نوآورانه ای است که این مهم نشانگر سطح بالای دانش و آموزش این نوآور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست