اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف اقلام دارویی و پزشکی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال توسط مرزداران هنگ مرزی خوی خبر داد.

سردار حسین خانی گفت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق کالا و تشدید کنترل نوار مرزی، مرزداران گروهان “گیرناویک” هنگ مرزی خوی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در حین پایش حوزه استحفاظی و اجرای گشت و کمین  هدفمند متوجه تعدادی بسته مشکوک بصورت دپو در نوار مرزی شده و پس از بررسی شرایط و محل، توقیف کردند.

وی افزود: مرزداران در بررسی بیشتر بسته های مذکور که به قصد ورود به خاک کشورمان دپو شده بودند توانستند ۲۸۸ هزار و ۳۱۸ عدد قرص دارویی، ۳۴ هزار ۷۹۱ عدد لوازم پزشکی در انواع مختلف و ۱۴۹ مورد انواع لبسه قاچاق را بصورت بلاصاحب کشف کنند.

به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان،سردار حسین خانی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را یکصد میلیارد ریال برآورد کرده اند، که اقلام مکشوفه همگی به یگان دلالت و پس از  تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان با اشاره به ارزش بالای این کشفیات خاطر نشان کرد: شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده با فعال سازی هسته های اطلاعاتی فرماندهی مرزبانی استان در دستور کار مرزداران قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست