اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: یک انبار احتکار انواع خودروهای سواری به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان کشف شد.

محمد جهین در این خصوص به کردپرس اظهار داشت: در راستای بازرسی و نظارت بر انبار های شهرستان ۲ انبار بزرگ که اقدام به احتکار کالا کرده بودند با همکاری نیروهای امنیتی سپاه پاسداران و بازرسان صنعت، معدن و تجارت کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

او تصریح کرد: در یکی از انبارهای کشف شده ۲۶ دستگاه انواع خودرو تولید داخل احتکار شده بود که پس از تشکیل پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۳۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذصلاح ارجاع شد.

جهین عنوان کرد: در یکی دیگر از انبارهای کشف شده بیش از ۱۰۰ هزار لیتر انواع روغن موتور و روان کننده های مورد مصرف در خودرو کشف و پرونده تخلف احتکار به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم ارسال شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد همچنین اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه از واحدهای صنفی و غیر صنفی شهرستان مهاباد در راستای نظارت بر عملکرد این واحدها ۴ هزار و ۳۹۵ مورد بازرسی به عمل آمده است.

او افزود: در بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی، غیر صنفی و واحدهای پخت نان ۴۱۳ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۶۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال شد که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

رییس صمت مهاباد افزود: طی ۴ ماهه نخست سال جاری ۲۰۲ مورد شکایت و گزارش مردمی از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ یا با مراجعه حضوری به ستاد خبری این اداره واصل شده است که پس از پیگیری و رسیدگی این موارد ۶۷ مورد تخلف و ۱۳۵ مورد غیر متخلف شناخته شد.

جهین تأکید کرد: همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی را از سوی واحدهای صنفی و غیر صنفی را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری یا با مراجعه حضوری و کتبی با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست