اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :   فرمانده مرزبانی کشور گفت: طی فروردین امسال پنج هزار و ۸۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف و تحویل مراجع قانونی شد.

 سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از نوار مرزی سلماس در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در فروردین امسال همچنین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، ۲۷۸ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال، ۱۴ هزار و ۶۲ راس دام سبک و سنگین و ۱۷۲ هزار و ۸۲۴ قلم لوازم آرایشی توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

او از افزایش ۱۵درصدی دستگیری متجاوزان مرزی طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: در فروردین امسال، ۲۱ هزار و ۵۷۳ متجاوز مرزی شناسایی و دستگیر شد.

گودرزی اظهار کرد: مرزبانان در مصاف با قاچاقچیان تا پای جان پیش می روند و متاسفانه در این راستا تعدادی از این جان برکفان نیز شهید شده اند و دستاورد این جانفشانی افزایش ۲.۵ درصدی کشفیات سلاح در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت:جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از مرزها را از اولویت های جدی این نهاد است و به شکل جدی از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از مرزها ممانعت و تلاش کردیم از ورود کالای قاچاق به کشور نیز ممانعت کنیم.

فرمانده مرزبانی از روز گذشته، برای بازدید از مرزهای آذربایجان غربی به این استان سفر کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست