اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت رسیدگی به پرونده قاچاق ۴۰ هزار یورو ارز به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در استان خبر داد.

حسین نجف زاده گفت: در پی کشف ۴۰ هزار یورو ارز قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرونده ای در شعبه ششم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی افزود:شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال جریمه نقدی، محکوم کرد. 

نجف زاده گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید کلانتری شهرستان ارومیه ارزهای کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودرو کشف و برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت  و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز  و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir ویا تلفن ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست