اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : ۲۹ مهر ماه در جلسه ساماندهی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری آموزش و پرورش آذربایجان غربی ۵۰۵ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سالن فرهنگ مدرسه نیلوفر ارومیه سازماندهی و در کسوت معلمی راهی کلاس های درس شدند.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در جلسه سازماندهی نیروهای جدید الاستخدام ماده ۲۸ اظهار کرد: شغل معلمی شغل انبیاست و رسالت خطیر معلمان راهبری و هدایت جوامع بشری است و جایگاه معلم در جامعه اسلامی بسیار بالاست.

جواد حمیدی در جمع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ به نحوه سازماندهی نیروها اشاره کرد و گفت: سازماندهی نیروی انسانی بر اساس امتیاز و نیاز مناطق آموزشی شهرستان ارومیه صورت خواهد گرفت.

در این جلسه سنایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیزبا اشاره به اهمیت شغل معلمی خطاب به معلمان جدید الاستخدام بیان کرد: ارزش اجتماعی حرفه معلمی بسیار بالاست در واقع معلمی شغل نیست هنر است و توسعه جامعه در گرو توجه ویژه به آموزش و پرورش است. 

سنایی افزود: محصول نظام تعلیم و تربیت باید دربرگیرنده ساعت‌های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم معلمان جوان و پر انرژی با بهره‌گیری از آخرین روش های یادگیری و یاددهی، دانش آموزان را راهبری و هدایت کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست