اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح استان با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی، خبر داد.

سردار “رحیم جهانبخش” گفت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی چندین عملیات منسجم  و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف استان،  پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می کردند، را شناسایی کند.

او با اشاره به اینکه ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در طول ۳ روز؛ در بازرسی از مخفیگاه متهمان  تعداد ۴۹  قبضه سلاح (۲۵ قبضه کلت کمری، ۴ قبضه کلاشینکف، ۲۰ قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد، خاطر نشان کرد: در این زمینه  ۱۹ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: یکی از ابزارهای مخل نظم وامنیت اجتماعی، قاچاق سلاح و مهمات است؛ یادآور شد امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پلیس با کسانی که از این خط قرمز عبور کنند برابر با قانون و در راستای مطالبه به حق مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سردار جهانبخش در پایان تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

کشف ۱۸ دستگاه کولر گازی قاچاق در سردشت

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک کامیون و کشف ۱۸ دستگاه کولر گازی قاچاق در سردشت، خبر داد.

سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان “سردشت” حین کنترل خودروهای عبوری در محور “سردشت- ربط”به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق  مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون متوقف شده، ۱۸ دستگاه کولر گازی  به صورت قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان امر ارزش محموله کشف شده  ۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این زمینه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حسنخانی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست