اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان از شروع به کار نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی آذربایجان غربی و ادارات تابعه خبر داد.

اکبر تایوغ گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه دادگستری استان با همکاری ادارات تابعه نمایشگاه خدمت محور دستاوردهای دستگاه قضایی را در محل میدان انقلاب ارومیه مقابل ساختمان مرکزی دادگستری استان برپا نموده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه استان ادامه داد: این نمایشگاه که از ۳۱ خرداد شروع به کار نموده، در طول هفته قوه قضائیه ادامه داشته و علاوه بر انتقال دستاوردهای دستگاه قضایی و ادارات تابعه استان به شهروندان، کارشناسان سازمان بازرسی و تعزیرات حکومتی در آن آماده دریافت شکایت مردم می باشند و نمایندگان کانون وکلاء و مرکز مشاوران قوه قضائیه اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان نموده و نماینده دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز خدمات رایگان به مردم شریف ارائه می نمایند.

تایوغ در پایان گفت : به مناسبت هفته قوه قضائیه جمعه ۳ تیر ماه نیز این نمایشگاه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه دایر می باشد و این خدمات در این نمایشگاه نیز ارائه می گردد، همچنین دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی و مدیران کل ادارات تابعه در این روز قبل از خطبه های نماز جمعه با نمازگزاران دیدار چهره به چهره خواهند نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست