اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۲۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح شهرستان نقده با اشراف اطلاعاتی پلیس، خبر داد.

سرهنگ “ایرج حسن خانی”  گفت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیر مجاز، طی ۲ عملیات منسجم و با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم شریف استان، پلیس شهرستان نقده موفق شد افرادی که در زمینه خرید و فروش سلاح غیر مجاز اقدام می کردند، را شناسایی کند.

او ادامه داد: ضمن رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضائی، در بازرسی از خودروهای  متهمان ۲۸  قبضه سلاح (۱۰ قبضه سلاح کلت جنگی و ۱۸ قبضه سلاح شکاری) کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسن خانی افزود: در این زمینه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز برخورد شدید خواهد کرد، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست