اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۶۹۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد.

سردار مسعود خرم نیا در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت سالروز جهانی مبارزه بامواد مخدر در سالن جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد با اشاره به میزان کشفیات مواد مخدر استان طی سال جاری اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری ۶۹۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی کشفیات را شاهدیم.

وی با اشاره به تعداد دستگیرشدگان ادامه داد: در این راستا هزار و ۱۴نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر طی سال جاری در استان دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه طی سال گذشته ۷هزارو ۷۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده خاطر نشان کرد: در سال ۹۷ میزان کشفیات پیش سازه ها ۱۱ تن و ۸۲۴ کیلوگرم بود که در این رابطه ۱۴۵نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به تعداد مرگ و میر ناشی از مصرف مواد مخدر در استان گفت: در سال گذشته مصرف مواد مخدر ۳۳ نفررا به کام مرگ کشاند که از این تعداد ۳۲ نفر مرد و ۱ نفر زن بوده است.

وی با اشاره به دستگیری های انجام شده در تعطیلات نوروزی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری ۹۲۶ نفر معتاد متجاهردستگیرو  تحویل مرکز ماده ۱۶ شد.

سردار خرم نیا با اشاره به نقش مردم در کم کردن معتاد در جامعه بر اجتماعی کردن موضوع مواد مخدر تاکید کرد و افزود: باید موضوع مواد مخدر را جدی گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست