اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : آیین کلنگ زنی مدرسه شهدای بیمه آسیا با حضور مسعود بادین مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و یکی از نمایندگان مردم ارومیه در روستای میاوق ارومیه برگزار شد.

مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم با اشاره به ترویج فرهنگ بیمه خواستار مشارکت بیشتر مسوولان و خود مردم در بیمه کردن وسایل و امکانات شد. 

مسعود بادین خاطرنشان کرد : متاسفانه در بازدید از مدارس و مناطق زلزله زده خوی و سایر مناطق کشور متوجه استفاده پایین مردم از بیمه شدیم که انتظار می رود همت ویژه ای برای بهره مندی از این خدمات در دستور کار قرار گیرد. 

مدیرعامل بیمه آسیا افزود : این چهارمین مجموعه ای می باشد که با هدف امور خیریه و مسوولیت اجتماعی توسط بیمه آسیا در سطح کشور عملیاتی شده که امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال و مردم قرار گیرد.

بادین خواستار پیگیری و رفع موانع ساخت مدرسه از سوی مسئولان استانی و شهرستانی در کوتاه ترین زمان ممکن شد

فرماندار شهرستان ارومیه هم در این آیین گفت : متاسفانه دربحث سرانه فضاهای محیط های آموزشی وضعیت خوبی نداریم و فاصله عمیقی بین داشته ها و نیازهایمان وجود دارد.

غلامحسین عماری افزود: نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه‌ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل انکار است بطوری که در گذشته ی دور و نزدیک شاهد اعمال نیک خیران عزیز در تمام زمینه ها به ویژه در احداث مدارس بوده ایم. 

غلامحسین عماری گفت: با توجه به اینکه پیشران کشور متکی به دانش آموزان و سیستم آموزش و پرورش است ،امیدواریم با هم افزایی، همیاری و همکاری مشترک شاهد مدرسه سازی و مدرسه یاری در شان دانش آموزان و آینده سازان میهن اسلامی مان باشیم.

گفتنی است این مدرسه ٣ کلاسه با پیگیری های حضرت پور نماینده مردم ارومیه در مجلس و مشارکت مجموعه بیمه آسیا و شخص مدیر عامل شرکت قرار است در مدت ۵ ماه به سرانجام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست