اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : حضور مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی و جمعی از مدیران رسانه ای  ساخت سریال دخترم نرگس در ارومیه آغاز شد.

این سریال در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای که حدود ۴ ماه فیلم برادری و تهیه آن طول می‌کشد با حضور هنرمندان و بازیگران مطرح ملی و منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و زنجان از جمله حسین زرخیز، رحیم نوروزی، جمال ذوالقدر، مریم خدارحمی، محمود پاک نیت و… صبح چهارشنبه در ارومیه کلید خورد.

باقر حبیب پیران؛ کارگردان دخترم نرگس در این آیین گفت : فیلمنامه خوبی داریم و هم به لحاظ محتوایی، هم فنی. تاثیرگذار، پرمحتوا و پرمعناست و از لحاظ جذابیت به گونه‌ای خواهد بود که بیننده نخواهد حتی یک سکانس آن را هم از دست بدهد و خوشبختانه حتی فراتر از سریالهایی است که تابحال خودم ساخته ام.

حسین سحرخیز بازیگر نقش سرهنگ محمدی هم در این آیین گفت : فیلمنامه خوبی دارد. رویش کار شده است و از لحاظ دیالوگ و شخصیت پردازی دارای ساختار محکم و قوی است ، وقتی خواندم لذت بردم.من و گروه با آقای پیران احساس راحتی و تعامل خوبی داریم.

وی افزود : اولین بار است به ارومیه می‌آیم و به عینه فرهنگ و مهمان نوازی مردم این شهر مرا شرمنده خودش کرده است.

رحیم نوروزی بازیگر نقش سرگرد شریفی هم تاکید کرد : مسئولان شرایط را طوری تسهیل کنند و اجازه بدهند یک مقدار وقت بیشتری داشته باشیم تا با دکوپاژهای وسیع تر کار خوش ریتم شده و ایده های آقای پیران عملی شود.

مجرد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی هم تاکید کرد: سال گذشته در جریان سفر رئیس سازمان صداوسیما به استان درخواست تولید این سریال را دادیم.

وی با بیان اینکه ” تلاش مان است که ظرفیت استان را به لحاظ فرهنگی، تاریخی و طبیعی نشان دهیم. ” خاطرنشان ساخت : توجه به مباحث فرهنگی مرتبط با شعار سال یعنی رونق تولید به صورت غیرمستقیم مورد تاکید قرار گرفته است.

ساخت سریال دخترم نرگس در ارومیه آغاز شد

او ادامه داد : قول گرفته‌ایم از دست اندرکاران جشنواره مراکز استانها که در صورت آماده شدن چند قسمت از سریال، آن را در مرحله داوری جشنواره امسال شرکت بدهیم و با نگاههایی روبرو هستیم که هزینه‌های ساخت چنین سریالهایی را سربار می‌دانند؛ اما اگر این اتفاقها تکرار شوند باعث رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری منطقه می‌شود.

این سریال که به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه کنندگی داود سلیمان پور و سیدحسن فرخی تولید می‌شود قرار است از شبکه سوم سیما پخش شود.

متن سریال «دخترم نرگس» خیلی گیرا است، تعلیق‌ها و گره‌های زیادی دارد که مخاطب را دنبال خود می‌کشاند و از همه مهم‌تر به گذشت انسان‌ها در آن خیلی اشاره شده که همین کار را بسیار دلنشین‌تر کرده است.

آنچه در این سریال بیشتر به چشم می‌آید ارتباط انسان‌ها است و ژانر اصلی این مجموعه پلیسی بوده و تا پایان قصه نقش تأثیر گذار پلیس دیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست