اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

در این استان هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات در ساعات اداری و غیر اداری را ندارند و باید قانون را همگان رعایت کنند.

آوای مرز :  معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: نامزدهای انتخاباتی بر اساس قانون، باید در راستای شفافیت مالی، گردش هزینه های انتخاباتی را در سامانه ای که مشخص خواهد شد، اعلام کنند.

رضا ابراهیمی  در دوره آموزشی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان های ماکو، چالدران، شوط و پلدشت افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از ارکان مهم این نظام مقدس بوده و مردم با شرکت در انتخابات، مردم سالاری دینی را به نمایش می‌گذارند و در ۴۰ سال گذشته با برگزاری انتخابات باشکوه، جمهوریت و اسلامیت این نظام به خوبی به همه روشن شده است .

او  ادامه داد: تمامی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی با رای و نظر مردم انتخاب می شوند که این خود نشان دهنده جمهوریت نظام است .تاسی از قانون اساسی کشورمان در اجرای انتخابات ملاک اصلی بوده و همه ملزم به اجرای قانون هستیم.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به به برخی اصلاحات در قانون انتخابات گفت: بر اساس قانون امکانات دستگاههای اجرایی که بتوان در امر تبلیغات استفاده کرد، باید مدیریت شود تا با حفظ عدالت تمامی این امکانات در اختیار تمامی نامزدها قرار گیرد .

او اضافه کرد: فهرست این امکانات در شهرستان ها از فرمانداری ها درخواست شده و در هیات استانی در حال دسته بندی است .

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: در این استان هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات در ساعات اداری و غیر اداری را ندارند و باید قانون را همگان رعایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست