اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : بررسی مسائل و موانع توسعه شهرستان سردشت محور سفر دو روزه محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در شهرستان سردشت بود.

محمدصادق معتمدیان به همراه مدیران کل آذربایجان غربی در سفر خود به شهرستان سردشت ضمن بازدید های میدانی و دیدارهای چهره به چهره با مردم و مرزنشینان موانع و مشکلات توسعه این شهرستان را از نزدیک بررسی کردند.

استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان و مدیران کل استانی در بدو ورود با حضور در مزار شهداء به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند، سپس در مسجد بازار شهر میرآباد حضور یافتند و با مردم شهر میرآباد و بخش وزینه دیدار کردند.

در ادامه استاندار آذربایجان غربی از مجتمع_اداری در حال ساخت و طرح گاز رسانی شهر میرآباد بازدید و ضمن بررسی مسائل و موانع آنها جهت رفع و تسریع در اجرای طرح ها دستورات لازم را صادر کرد.

در ادامه این سفر محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی ، نماینده مردم شهرستان در خانه ملت، مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی ضمن حضور در شهر نلاس، در مسجد قبای این شهر با مردم دیدار کردند.

همچنین در ادامه این سفر استاندار آذربایجان غربی ضمن حضور میدانی در روستاهای مرزی ولیو، جبرند، پاراستان، نوآباد و ورگیل طی دیدارهای چهره به چهره با مردم به بررسی مشکلات روستاییان پرداختند.

محمدصادق معتمدیان و مدیران کل آذربایجان غربی در سفر خود به شهرستان سردشت ضمن بازدید های میدانی و دیدارهای چهره به چهره با مردم و مرزنشینان موانع و مشکلات توسعه این شهرستان را از نزدیک بررسی کردند.

طی جلسه تخصصی با نخبگان و اقشار مختلف و با حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم شهرستان های سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان برگزار و بر هم اندیشی و همراهی طیف های مختلف مردم در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان تاکید شد.

محمد صادق معتمدیان به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت بازدید بعمل آوردند و موانع و مشکلات حوزه بهداشت و درمان را از نزدیک بررسی و دستورات لازم در خصوص رفع موانع صادر کردند.

استاندار آذربایجان غربی و هیئت همراه همچنین از بازارچه مرزی کیله سردشت بازدید و ضمن گفتگو با شماری از فعالان اقتصادی و پیله وران ، موانع و مشکلات مبادلات مرزی در این بازارچه را بررسی نمودند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر دو روزه به این شهرستان در روستای رشه‌هرمه از توابع بخش مرکزی سردشت حضور پیدا کرد.

محمدصادق معتمدیان همچنین از واحد های تولیدی شهرک صنعتی بازدید کرد.

در ادامه سفر استاندار آذربایجان غربی در مسجد فرهنگیان شهر ربط حضور یافتند و طی دیدار چهره به چهر با مردم این شهر به بررسی مسایل و مشکلات آنان پرداخت.

سفر دو روزه استاندار آذربایجان غربی با برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان سردشت و تصویب ٨١ مصوبه در راستای رفع موانع و مشکلات و شتاب بخشیدن به روند توسعه شهرستان سردشت و رفع غبار محرومیت از این شهرستان مرزی به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست