اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار بویژه شهر ارومیه تلاش کرده و با همه توان برای حل مشکلات وارد شوند.

رضا ابراهیمی عصر شنبه در جلسه شنبه‌های محرومیت زدایی با محوریت محلات منطقه اسلام آباد و کشتارگاه ارومیه افزود: نهادهای مختلف در راستای اجرای کامل مصوبات این جلسه که با تاکید ویژه استاندار آذربایجان غربی صورت می‌گیرد، تمام توان خود را به کار گیرند.

وی اضافه کرد: همچنین باید پیگیری‌های لازم و مستمر در راستای بهبود وضعیت مناطق کم برخوردار در آذربایجان غربی و تا رسیدن به هدف و نتیجه مدنظر، صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: توجه به مناطق محروم در همه نقاط استان از تاکیدات دولت سیزدهم و مدیریت ارشد استان است و در کنار توجه به مناطق محروم حاشیه شهر ارومیه، زمینه توجه ویژه به شهرستان های محروم نیز فراهم شده است.

در این جلسه مصوبات نخستین جلسه وضعیت منطقه اسلام آباد و کشتارگاه ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.

منطقه کشتارگاه ارومیه در شمال غربی این شهر قرار داشته و حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

همچنین در این جلسه گزارشی از وضعیت منطقه رشادت، سالار، لاله و دین پرست که نخستین منطقه هدف طرح شنبه های محرومیت زدایی آذربایجان غربی بود، ارائه شد.

در این گزارش، آسفالت و زیرسازی معابر نیازمند لکه‌گیری و خاکی، نصب پلاک و کدپستی در ۶ هزار و۷۰۰ ملک و تابلو نام ۳۸۰ معبر، تعریض ورودی و معبر فرعی دین‌پرست و اصلاح قوس ورودی کوی لاله، تعویض و تعمیر لامپ روشنایی معابر و جابه‌جایی تیرهای مزاحم در معابر، آغاز عملیات و اجرای بیش از ۶۰۰ متر خط انتقال آب شرب و لایروبی کانال های فاضلاب محلات به طول بیش از ۵۰۰ متر، افتتاح و آغاز استفاده از بوستان یاشیل باغ و آسفالت معابر دسترسی به این بوستان، لوله‌گذاری و ساماندهی کانال نزدیک مدرسه گنج آباد، حل مشکلات انشعابات خدمات عمومی و همچنین راه دسترسی و نیز آسفالت و زیرسازی مسیر منتهی به مدارس شهیدان باکری و غدیر از جمله اقدامات انجام شده در این منطقه بوده است.

استقرار اورژانس اجتماعی در دفتر تسهیل گری و توسعه محلی محله در جهت ارائه خدمات به ساکنان، اجرای قانون ارائه انشعابات موقت خدمات اجتماعی اعم از آب، برق، گاز و تلفن به منازل این محلات برای اولین بار در استان، حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی به تعداد حدود ۲۰۰ نفر از اهالی ساکن، جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر، ساماندهی اصناف و کسبه فاقد پروانه کسب، راه اندازی مسیر اتوبوس شهری، حل مشکلات معیشتی به تعداد حدود ۱۰۰ خانوار توسط کمیته امداد و حل مشکل پشت نوبت بودن مددجویان بهزیستی استان به تعداد ۱۷ هزار نفر و تحت پوشش قرار گرفتن تمامی این خانواده ها از دیگراقدامات در این منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست