اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  وزیر امور خارجه ایتالیا در دیدار با نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان درباره تقویت و گسترش روابط مشترک فیمابین به ویژه در زمینه های اقتصادی و فرهنگی گفتگو و تبادل نظر کرد.

 به نقل از شفق نیوز، دفتر ریاست اقلیم کردستان با صدرو بیانیه ای اعلام کرد در این دیدار که با حضور سفیر ایتالیا در عراق و سرکنسول این کشور در اربیل برگزار شد، لوییجی دی کمایو وزیر امور خارجه ایتالیا با اشاره به بازدید از نیروهای کشورش در عراق تصریح کرد: رم به کمک هایش برای اربیل و بغداد ادامه می دهد.

براساس این بیانیه، دی مایو با تقدیر از نقش نیروهای پیشمرگ در شکست دادن داعش و همچنین پناه دادن اقلیم کردستان به آوارگان و پناهجویان، از نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان برای سفر به ایتالیا دعوت کرد.

این بیانیه می افزاید: وزیر امور خارجه ایتالیا همچنین از تمایل کشورش به تقویت روابط با عراق و اقلیم کردستان در زمینه های همکاری مشترک به ویژه اقتصاد و فرهنگ خبر داد.

نچیروان بارزانی نیز در این دیدار از حمایت های ایتالیا از عراق و اقلیم کردستان در جنگ علیه داعش و آموزش نیروهای پیشمرگ و همچنین کمک های انسانی آن کشور تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست