اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ایجاد وحدت و برآورده‌سازی انتظارات رهبری از مسوولان کشور باید به صورت مطالبه همگانی از طریق شوراهای فرهنگ عمومی استان‌های سراسر کشور پیگیری شود و مطالبه انتظارات رهبری از مسوولان کشور یک وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه گلایه مقام معظم رهبری از عدم هماهنگی بین مسوولان بسیار دردآور است، اظهار داشت: ایجاد وحدت و برآورده‌سازی انتظارات رهبری از مسوولان کشور باید به صورت مطالبه همگانی از طریق شوراهای فرهنگ عمومی استان‌های سراسر کشور پیگیری شود و مطالبه انتظارات رهبری از مسوولان کشور یک وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه نیز تصریح‌کرد: وضعیت کرونایی باعث شد امسال برنامه‌های زیادی در این زمینه اجرایی نشود اما باید این موضوع به صورت کارهای فرهنگی از طریق محیط مجازی در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه مسبب بسیاری از پیشرفت‌های علمی در تمام زمینه‌ها است، بیان کرد: اگر دو تفکر حوزه و دانشگاه در تمام زمینه‌ها کنار یکدیگر شکل بگیرند جهش‌های عظیم علمی اتفاق خواهد افتاد.

قریشی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نیز عنوان کرد: همه راهکارها و روش‌های کاری در این زمینه تعریف شده و مشخص هستند اما علت اصلی این نامگذاری عامل فرهنگی بوده تا عزم، اراده و شجاعت مدیران برای تحقق جهش اقتصادی نمود پیدا کند.

قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش میزان نازایی در سطح جامعه یادآورشد: دانشگاه علوم پزشکی باید علت‌های این موضوع را بررسی کرده و برای حل این مشکل راهکارهای اساسی ارائه دهند و از سویی برای برخی هزینه‌های نابجا در درمان نازایی نیز تدبیر لازم اندیشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست