اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : حجت‌الاسلام ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و دبیر شورای فرهنگ عمومی در یکصد و سی امین و ششمین جلسه سال جاری شورای استان خواستار همراهی بیشتر دستگاه ها، سازمان ها و اعضا برای اجرای مصوبه های جلسات و تقویت جایگاه شورا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت : برای اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی باید برنامه‌های فرهنگی در شأن ایشان برگزار شود و دستگاه‌های اجرایی در حیطه کاری خود باید در زمینه فرهنگی بیش از گذشته تلاش داشته باشند.
خدایاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد : وحدت داخلی باید زمینه‌ساز رشد و تعالی نظام و انقلاب را فراهم کرده و همه مسئولان در این زمینه باید وظیفه سربازی خود را ادا کنند.
وی با بیان اینکه تمامی پیشرفت‌ها مرهون وحدت حوزه و دانشگاه بوده، گفت : این وحدت با تولید علوم انسانی و جامعه شناسی سازگار با فرهنگ انقلاب اسلامی محقق می‌شود.

یکصدوسی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی (ششمین جلسه در سال جاری) به ریاست حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه و با حضور مدیران دستگاه های فرهنگی با دستور جلسه :

۱- بررسی راهکارهای فرهنگی جهش تولید(شعارسال) و اقداماتی که در جلسه کمیته تخصصی علمی_مشورتی شوراصورت گرفته با ارایه تصمیمات اتخاذی

۲- ارایه نتایج حاصله ازجلسات کمیته های تخصصی شورا در خصوص اجرای سیاستهای جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری در قالب بسته های دهگانه فرهنگی و ارایه گزارش اقدامات آموزش و پرورش و سپاه شهدا استان بر اساس وظایف محوله در بسته فرهنگی مذکور

۳- ترویج فرهنگ مسولیت پذیری و مشارکت اجتماعی

در سالن جلسات دفتر امام جمعه ارومیه با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست