اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

به دلیل برفگیر بودن مسیر روستا، نیروهای امدادی با کمک لودر راهداری، بعد از بازگشایی مسیر بر بالین مادر باردار بد حال رسیده و پس از انجام معاینات پزشکی به مرکز درمانی انتقال دادند.

آوای مرز : مدیر عامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: در پی برف و کولاک در محور های چایپاره به چالدران، مهاباد به سردشت، اشنویه به ارومیه و تکاب به شاهین دژ نجاتگران  هلال احمر شهرستان های چایپاره، مهاباد، اشنویه و تکاب به ۷۱ نفر امداد رسانی کردند.

 حمید محبوبی افزود: از عصر روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲؛ در پی برف و کولاک در محور های چایپاره به چالدران، مهاباد به سردشت، اشنویه به ارومیه و تکاب به شاهین دژ، نجاتگران هلال احمر شهرستان های چایپاره، مهاباد، اشنویه و تکاب بلافاصله به محل حوادث اعزام شدند و اقدام به امدادرسانی کردند.

او ادامه داد: نجاتگران هلال احمر توانستند در محور مواصلاتی اشنویه به ارومیه ۱۵ دستگاه خودروی سواری را رهاسازی کرده و در محور تکاب به شاهین دژ ۸ دستگاه خودروی سواری، محور چایپاره به چالدران ۱ دستگاه خودروی سواری و همچنین در محور مهاباد به سردشت به ۴ نفر اسکان اضطراری داده و با هدایت خودروهای منحرف شده از جاده، به ۷۱ نفر از سرنشینان در راه مانده متاثر از این برف و کولاک امدادرسانی کنند.

محبوبی با اشاره به عملیات انتقال زن باردار بد حال در روستای اسدالله کندی شهرستان چالدران بیان کرد: در این عملیات، یک دستگاه آمبولانس و یکدستگاه خودروی کمکدار از جمعیت هلال‌احمر چالدران به روستای اسدالله کندی اعزام شدند.

مدیر عامل هلال احمر استان گفت: به دلیل برفگیر بودن مسیر روستا، نیروهای امدادی با کمک لودر راهداری، بعد از بازگشایی مسیر بر بالین مادر باردار بد حال رسیده و پس از انجام معاینات پزشکی به مرکز درمانی انتقال دادند.

او در ادامه از انتقال  مریض بد حال در جاده های برفگیر چالدران خبر داد و افزود: با درخواست همکاری اورژانس مبنی بر انتقال ۱ نفر آقای بد حال از روستای سگریگ چالدران، به دلیل شرایط جوی نامساعد منطقه و عدم دسترسی عوامل فوریت های پزشکی به روستا، اکیپ امدادی جمعیت هلال احمر چالدران به محل اعزام شدند و با تلاش چند ساعته نیروهای امدادی در منطقه سخت گذر ، بیمار به مرکز درمانی انتقال یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست