اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۸۲۳۹ نفر سارق در استان شناسایی و دستگیر شده اند.

سرهنگ غنی زاده امروز ۱۵ بهمن در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن جلسات اگاهی استان برگزار شد، افزود: در سال جاری ۸۲۳۹ نفر سارق در سطح استان شناسایی و دستگیر شده که ۶۷درصد ازاین افراد دارای سابقه اعتیاد و بیشترین فراوانی گروه سنی بین دستگیر شده ها ۲۰الی۳۰ سال است.
وی با اشاره به اینکه ۷۷درصد از سرقت های واقع در آذربایجان غربی منجر به کشف شده است، تصریح کرد: ارزش اموال کشف شده ۶۰۰میلیارد ریال است که در این حوزه ۱۳۳باند انواع سرقت در سطح استان شناسایی و متلاشی شد.
سرهنگ غنی زاده اظهار کرد: در سال جاری ۹۰مالخر دستگیر و ۴۱باب مغازه متخلف نیز پلمب شده است.
وی با تاکید به اینکه رتبه کشوری استان از حیث فراوانی وقوع هجدهم کشوری است، خاطر نشان کرد: از حیث نرخ پیشگیری از جرم رتبه استان ۳۲ کشوری در بین ۳۴ انتظامی کشور است که جایگاه خوبی است.
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی در سال جاری ۱۱۰درصد قتل ها کشف شده، اظهارکرد: ۱۷ فقره از قتل های مکشوفه در آذربایجان غربی مربوط به سایر استان ها بوده است.
سرهنگ غنی زاده ادامه داد: در سال جاری ۹۶ درصد پرونده های جعل با  دستگیری تعداد ۵۷۶ نفر جاعل و ۹۶ درصد پرونده های کلاهبرداری با دستگیری ۸۳۶ نفر کلاهبردار منجر به کشف شده است.
وی افزود: در سال جاری ۱۳۷۷۶مورد خدمت در حوزه های انگشت نگاری و یا گواهی عدم سو پیشینه خدمت ارائه شده است.

سرهنگ سامان غنی‌زاده درپایان ضمن درخواست از همشهریان جهت ثبت سریال و تصویر کالاهای باارزش خود جهت سهولت در مواقع کشف سرقت از راه اندازی سامانه جدید برای نمایش و شناسایی اموال خبر داد و گفت؛ سامانه مجاری “نما” به آدرس www.plice.ir برای نمایش اموال مسروقه مکشوفه فعال شده است که مالباختگان میتوانند اموال مسروقه خود را در این سامانه جستجو کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست