اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه توسعه ورزش استان در سال۹۸  تدوین می شود.

علی مصطفوی در جلسه شورای ورزش استان که صبح امروز با حضور اعضای این شورا در محل استانداری برگزار شد، بر لزوم اهتمام دستگاه ها در جهت تقویت و توسعه ورزش استان تاکید و خاطرنشان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان انتظار می رود برنامه توسعه ورزش استان در سال ۹۸ را تدوین و با مشارکت دستگاه ها نسبت به تحقق آن اقدام نماید.

وی توسعه ورزش های همگانی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه ورزش های همگانی از مهم ترین عوامل نشاط و شادابی جامعه است و لازم است در سال آتی، در رابطه با ورزش همگانی طوری برنامه ریزی شود که همه علاقمندان و اقشار مختلف مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

معاون سیاسی استاندار در ادامه خواستار نظارت کافی بر باشگاه ها و سالن های ورزشی شد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان باید بر باشگاه ها و سالن های ورزشی دولتی و غیردولتی، نظارت کافی داشته باشد؛ گاها شاهد هستیم در برخی باشگاه ها مکمل های ورزشی غیرمجاز به ورزشکاران عرضه می شود که باید برخوردهای لازم در این موارد صورت گیرد.

مصطفوی افزود: لازم است نشستی با مدیران باشگاه های ورزشی استان برگزار و آسیب ها و خطرات مکمل های غیرمجاز برای آنان تبیین شود.

ضرورت توجه به ورزش بانوان از دیگر مواردی بود که معاون سیاسی استاندار بر آن تاکید کرد و گفت: باید با ایجاد بستری مناسب و مدیریت صحیح، زمینه را برای فعالیت هر چه بیشتر بانوان در عرصه ورزش آماده کنیم.

معاون سیاسی استاندار تجهیز و توسعه خانه ورزش روستایی را از دیگر برنامه های حوزه ورزش در استان عنوان کرد و گفت: دفتر امور روستایی استانداری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، توسعه و تجهیز خانه های ورزش روستایی در سال آتی را در دستور کار دارد.

 عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر پروژه های عمرانی ورزش استان در حال اجرا هستند و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه و همچنین ورزشگاه خوی بعد از سال ها استارت کار در سال جدی پیشرفت خوبی دارند ، تاکید کرد : آذربایجان غربی هم سال ۹۷ و هم سال ۹۸ سال اعتلای حوزه ورزش و جوانان استانی بوده و خواهد بود.

در این جلسه همچنین، احکام روسای کمیته های برگزاری مسابقات لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اعطا شد.

گفتنی است، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از ۲۴ تا ۲۶ خرداد سال آینده با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست