اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به مناسبت حلول سال ۱۳۹۸ هجری شمسی پیامی صادر کردند .

■ متن پیام بدین شرح است:

 

بسم اللّه الرَّحمن الرَّحیم

یا مُقلِّبَ القُلوب وَالاَبصار
یا مُدبِّر اللَّیل والنَّهار
یا مُحوِّل الحَول والاَحوال
حوّل حالَنا الیَ احسَن الحَال

■ فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید را محضر همه مردم شریف ایران اسلامی بویژه همه اهالی استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

■ از درگاه خدای تبارک و تعالی عاجزانه میخواهیم رحمات و برکات و عنایاتش را در این سال جدید بر این ملت عزیز سرازیر بگرداند و ما را در زیر سایه رحمت خودش غرق بنماید .

■ در سال جدید باید تلاش کنیم تا با عزم بیشتر و همت والاتر، ضعف ها و نواقصات گذشته را جبران کرده و با اراده بیشتر موجبات تقرب الهی را فراهم کنیم و لازم است در راستای حل مشکلات مردم هرکس به نوبه خودش تلاش کند تا با سعی و همت عالی شاهد موفقیت ها و کامیابی ها بیشتر در سال جدید باشیم .

■ با شروع سال جدید ، طبیعت چهره نو از خود نمایان می کند و همه ما نیز باید دراعمال و رفتار خودمان تجدید نظرکنیم واینکه در دعای حلول سال از خداوند متعال میخواهیم حال ما را به بهترین حال تغییر دهد ؛ میسر نخواهد شد مگر با تصمیم جدی و اراده محکم و تلاش برای تغییر روش و منش در زندگی .

■ خداوند متعال در قرآن کریم میفرماید : « اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم » خداوند حال هیچکس را و سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان در خودشان تغییراتی ایجاد کنند و امیدواریم خداوند سبحان عنایتی بفرماید تا ما بتوانیم در سال جدید به موفقیت های بیشتر و کامیابی های بهتربا تلاش و کوشش جمعی برسیم .

■ در پایان از درگاه خداوند متعال میخواهیم سایه مقام معظم رهبری را بر سر ملت بزرگ ایران اسلامی مستدام بدارد و رحمات و عنایاتش را همراه با موفقیت ها و توفیقات بیشتر نصیب همه ملت عزیز ایران بفرماید. ان شاءَ اللّه

والسَّلام عَلَیکُم و رَحمَتُ اللّه و بَرکاَته

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست