اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با تبریک فرارسیدن سال نو گفت: جهاد اقتصادی و مبارزه با فساد رویکرد اصلی مدیریت ارشد استان در سال ۱۳۹۸ خواهد بود.

محمدمهدی شهریاری در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال نو افزود: این امر با همت بیش از پیش مسوولان و و پشتیبانی روزافزون مردم محقق می شود و روند رو به رشد آذربایجان غربی تسریع می یابد.

وی با اشاره به پیاده سازی طرح آمایش سرزمینی آذربایجان غربی در سال ۱۳۹۸ اضافه کرد: بر اساس داده های اقتصادی موجود و برنامه های مربوط به هر شهرستان، در سال آینده شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر مناطق مختلف استان خواهیم بود.

وی با آرزوی در پیش بودن سالی با نشاط، سلامتی و موفقیت برای مردم آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که پشتیبانی کم نظیر مردم استان در سال ۱۳۹۷ که موجب نقش برآب شدن بسیاری از توطئه ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، در سال ۱۳۹۸ نیز تداوم یابد.
وی تاکید کرد: توسعه سرمایه گذاری خارجی با توجه به ارتباطات بین المللی مناسب و همراهی سرمایه گذارانی از چین تا آلمان از جمله مهمترین رویکردهای سال ۱۳۹۸ به شمار می رود.

استاندار آذربایجان غربی در تشریح موفقیت های استان طی سال ۱۳۹۷ بیان کرد: این سال با فراز و نشیب های مختلف سپری شد ولی با وجود این فرازونشیب ها، مردم استان پیروز میدان بودند و به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را به انجام رسانده و از مسوولان جلو زدند.

شهریاری با اشاره به توطئه دشمنان برای ایجاد جو روانی منفی و ناامید کردن مردم طی سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: مردم در ۲۲ بهمن گذشته به خوبی پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشتند و الان وظیفه ماست که پاسخ درخوری به نیاز مردم بدهیم.

وی گفت: در سال گذشته با وجود شرایط کشور و مشکلات اقتصادی که استان ما نیز تحت تاثیر آنها بود، با همت مردم و مدیریت خوب استان اتقاقات قابل توجهی در آذربایجان غربی رقم خورد و بسیاری از شاخص های استان از متوسط کشوری فراتر رفت.

وی ارتقای شاخص تخت های بیمارستانی و خدمات درمانی، گازرسانی به روستاها، آب سالم و بهداشتی شهری و روستایی، توسعه جاده ای، کاهش نرخ بیسوادی و توجه به نیازهای حوزه آموزش و پرورش را از جمله اقدامات خوب سال ۱۳۹۷ در آذربایجان غربی برشمرد و افزود: مبارزه با فساد در سال گذشته از جمله مهمترین اقدامات بود که نتایج درخشانی نیز برای استان به ویژه مرزنشینان داشت.

استاندار آذربایجان غربی جذب ۱۱۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی را از نقاط درخشان سال ۱۳۹۷ در استان دانست و اضافه کرد: از سرمایه گذاری های داخلی انجام گرفته، ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و رقم بسیار زیادی نیز در نیمه اول امسال وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

شهریاری از افزایش ۲.۷ درصدی بیمه شدگان اجباری و ایجاد ۳۸ هزار شغل جدید در آذربایجان غربی طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: کسب رتبه برتر در جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی بین استان های مختلف کشور و ایجاد بسیاری از صنایع کوچک با میزان اشتغال مناسب از جمله دیگر اقدامات استان طی سال گذشته در این بخش بود که به ثمر نشست.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری و هیات دولت به آذربایجان غربی در سال گذشته اظهار داشت: در این سفر طرح های بسیار خوبی با اعتبار سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی تصویب شد که در سال جاری و سال آینده به اجرا در می آید.

وی احیای مناسب دریاچه ارومیه و تثبیت وضعیت استان را از دیگر اقدامات درخشان در سال ۱۳۹۷ برشمرد و گفت: طبق قول رییس جمهوری، صدها میلیارد تومان در این حوزه هزینه می شود که در سال جاری بخش قابل توجهی از آنها به بهره برداری می رسد که در ارتقای تراز دریاچه موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست