اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان غربی گفت: برای جمع آوری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱۱۷ شعبه اخذ رای در استان درنظر گرفته شده است.

علی مصطفوی در دومین دوره آموزشی ویژه کارشناسان و مجریان انتخاباتی که امروز در استانداری برگزار شد، گفت:  شعار این دوره از انتخابات ” گام دوم انقلاب، قانونمداری، بی طرفی، انسجام ملی” است و در این راستا ۴ اصل اساسی به عنوان اولویت انجام امور و وظایف به همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات ابلاغ شده است.

او ادامه داد: اصل مشارکت حداکثری، قانونمداری، امانتداری و بی طرفی اصولی است که همه باید به آن عمل کنند تا بتوانیم انتخاباتی با شکوه با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

مصطفوی گفت: قانونمداری، مطالعه قانون انتخابات و تسلط کامل به آن، بازنگری محل شعبات، مشخص نمودن افراد و کارشناسان و مجریان هر شعبه از مواردی بود که معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی به آن تاکید نمود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی همچنین گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار برگ تعرفه رای نیز برای ۱۰ حوزه انتخابییه در آذربایجان غربی به وزارت کشور اعلام شده که از این تعداد ۸۲۰ هزار برای حوزه انتخابیه شهرستان ارومیه است.

یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه سال جاری در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست