اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت همدلی و وفاق در جامعه برای غلبه بر کرونا ویروس و تقدیر از جامعه پزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه گفت: با پزشکان و درمانگاه هایی که به بهانه کرونا ویروس مطب و درمانگاه ها را تعطیل کرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده اند برخورد می شود.

محمدمهدی شهریاری در جلسه استانی مبارزه با کرونا ویروس با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر تصریح کرد: مقرر گردید با هماهنگی نهادهای مختلف بسته های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شود.

وی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی باید نسبت به کاستن از نیروهای خود در این ایام اقدام نمایند. ۵۰ درصد نیروها با هماهنگی مدیران می توانند از طریق دور کاری خدمت رسانی کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: با توجه به ذخیره کافی اقلام اساسی در استان، فروشگاه ها رصد شوند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای تامین نیازهای بهداشتی و ضدعفونی کننده، اقلامی چون ماسک و الکل با رعایت موازین بهداشتی به زودی از کشورهای چین،ژاپن و برخی کشورهای همسایه خریداری و در استان توزیع می شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل ها و اقامتگاه های استان اعلام شده است گفت: با افرادی که به مسافران سوئیت یا اقامتگاه اجاره بدهند برخورد می شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر تدوین و اجرای برنامه های پرنشاط برای مردم، اهتمام جدی شهرداران و دهیاران به ضدعفونی نمودن شهرها و روستاها، استفاده از ظرفیت مساجد جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی در خصوص مضرات مصرف الکل تاکید کرد و گفت: مبادی ورودی استان و نیز شهرهایی چون بوکان، سردشت و شاهین دژ به صورت جدی کنترل می شود.

وی گفت: افرادی هم که بیماری کرونای خود را پنهان کنند برابر قانون مجرم هستند و با آنان برخورد می شود.

شهریاری با تاکید بر دو اصل کاهش تجمعات و در خانه ماندن برای قطع زنجیره کرونا ویروس از مردم خواست تا در رعایت این مورد اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار شهریاری با اشاره به روند روبه رشد کرونا ویروس گفت: پیشنهاد تعطیلی سه هفته ای ادارات و دستگاه های اجرایی را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه نموده ایم و تصمیم نهایی با این ستاد است. ما تابع سیاستهای ملی هستیم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به ذخیره کافی اقلام اساسی در استان برای نانوایان نیز ضمن اینکه بر رعایت موازین بهداشتی تاکید داریم سهمیه آنان نیز بیشتر می شود تا مردم دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی ؛وی گفت: همکاری مردم و رسانه ها در شکست دادن کرونا ویروس اصلی مهم و اساسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست