اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز :  مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در مراسم روز درختکاری با حضور جمعی از مسوولان شهرستانی و اصحاب رسانه و. محوطه شرکت از توجه ویژه اش به محیط زیست و درختکاری گفت و از عدم توجه در سال های گذشته به این موضوع اظهار نگرانی کرد.

پژمان اسدی تاکید کرد : از ١١٠ هکتار مساحت شرکت ٣٠ هکتار درختکاری و فضای سبز داریم و با توجه به بیماری های فضای سبز در صدد اصلاح و جلوگیری از تخریب آن از جمله پساب مجتمع گام برداشتیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در ادامه این مراسم در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت شرکت گفت: ظرفیت تولیدات داخلی شرکت بیش از ١۴٠ هزار تن انواع محصول می باشد.

پژمان اسدی افزود : کریستال ملامین به اکثر کشورها و سولفات آمونیوم هم به کشورهای همجوار صادر می شود.

وی اذعان کرد : بر اساس اعلام مسوولان مربوطه برگشت دادن برخی ازمحصولات کشاورزی مربوط به استفاده از سموم بوده نه کودهای شیمیایی بوده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه تصریح کرد : در طول سال بیش از ۱۴۶ هزار تن انواع محصولات پتروشیمی تولید می شود.

اسدی با بیان اینکه مشتری اصلی خود شرکت ادارات دولتی از جمله جهاد کشاورزی می باشد، ادامه داد : شرکت دارای موفق ترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه بوده و محصولات بصورت مرتب کنترل‌ شده و تولید شرکت با اطمینان خاطر عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه خاطرنشان کرد : در این مجموعه ٢٣٣ نفر بصورت مستقیم و ٢٠ نفر نیز نیروی پیمانکاری در بخش های خدماتی مشغول بکار می باشند.

اسدی گفت : در سولفات پتاسیم دومین تولیدکننده ی بزرگ کشور هستیم و ٢۵ درصد سهم بازار داخل در کریستال ملامین را در دست داریم.

او با تاکید بر اینکه شرکت فقط ابزار عرضه سهام خود را دارد و کنترل مدیریت و اختیار نیست، اظهار کرد : سهامدار اصلی پتروشیمی ارومیه سهامدار پترول است و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز سهامدار اصلی پترول می باشد.

وی با اشاره دو برابری سود ١١ ماهه امسال تاکید کرد : بازار سهام تابع فاکتورهای کلان اقتصادی می باشد و گاها عرضه کردن اوراق باعث تغییر قیمت ها می شود.

پژمان اسدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در خصوص صادرات گفت : تا پایان بهمن امسال ٢٨٠٠ تن انواع محصول به ارزش بیش از ٣ میلیون دلار و عمدتا به کشورهای عراق ، هندوستان، پاکستان و ترکیه صادر شده است.

آخرین وضعیت احداث پارک ملامین در ارومیه

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از تمرکز بر صنایع پایین دستی صنعت پتروشیمی و زنجیره های ارزش پایین دستی گفت و افزود : ایده احداث پارک ملامین و سرمایه گذاری بر واحدهای اصلی هم در همین راستا بوده است.

پژمان اسدی افزود : ملامین به عنوان یک محصول باارزش در شرکت تولید می شود که با قیمت مناسبی و سودآوری بالا هم در بورس عرضه می شود

وی ادامه داد : الگوی توسعه و زنجیره پایین دستی پارک ملامین برای جذب سرمایه گذار در دستور کار هلدینگ خلیج فارس قرار دارد و با تفاهم نامه  پنج گانه متشکل از استانداری، وزارت صمت، آقای حضرت پور نماینده مردم ارومیه، پتروشیمی و پترول به امضا رسیده است.

اسدی با اشاره به مراحل واگذاری مناقصه افزود : دراین مجموعه ۶ محصول اچ دی اف، ام دی اف، پارکت، روکش ها و ورق ملامینه و رزین سازی تولید می شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه خاطرنشان کرد: بیش از ٧۵٠ میلیارد تومان پیش بینی بودجه برای احداث پارک ملامین ۶ محصول پیش بینی شده و پتروشیمی ارومیه به عنوان آورده ٢٠ درصدی زمین و برخی همراهی را انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با اشاره به نامگذاری سال و  ضمن تشکر از استاندار محترم با انتقاد از عدم همراهی برخی از مسوولان امر ؛ برخی از سنگ اندازی ها، افزایش بی رویه قیمت حامل‌های انرژی و خوراک ها که می تواند به عنوان موانع تولید نام برد.

پژمان اسدی افزود : متاسفانه برخی از نوسانات قیمت مواد اولیه هم مشکلات زیادی برای شرکت و تولید ایجاد کرده است  و انتظار داریم متولیان امر برای کاهش مشکلات بیشتر به ما کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست