اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت : ۱۲عنوان برنامه در مراکز کانون پرورش فکری استان برگزار می شود.

جواد زاهدی در گفت وگو با ایسنا افزود : در هفته کتاب امسال ۱۲ عنوان برنامه در ۲۳ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته کتاب امسال “دانایی و مانایی ” است ، تصریح کرد : باتوجه به دستور العمل ستاد ملی کرونا تمامی برنامه های این هفته به صورت مجازی برگزار می شود.

زاهدی با اشاره به اینکه هفته کتاب یک فرصت مناسب برای آینده شناسی کودکان و نوجوانان است، یاد آور شد : کتاب خوانی، تعامل رادر کودکان و نوجوانان بالا برده و مهارت زبانی وتخیل  را در آنها توسعه و رشد می دهد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بااشاره به اینکه توسعه فرهنگ مطالعه از اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد : در سال جاری بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب جدید منتشرشده که پرمخاطب هم هستند که در مراکز کانون پرورش فکری استان توزیع شده است.

زاهدی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲۰ هزار نفر عضو کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی هستند، یاد آور شد: امسال با وجود کرونا فعالیت های کانون از ۴۲عنوان به ۶۲ فعالیت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: اجرای برنامه “یار مهربان” باهدف معرفی هروز یک کتاب، احرای برنامه نگاه مهربان دوست باهدف معرفی یک شاعر و نویسنده، برگزاری مسابقه نقاشی ” از کجا شروع شد؟”، برگزاری دو نشست مجازی قصه گویی کتاب، تجلیل از نویسندگان کانون استان از جمله برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته کتاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست