اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز  : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از رشد بالغ بر ۴۸ درصدی تردد مسافر در پایانه های مرزی استان در ۷ ماهه امسال ‌خبر داد.

ارسلان شکری در گفت و گو با ایسنا افزود: در ۷ ماهه گذشته از سال جاری نزدیک به ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از پایانه های مرزی استان تردد کردند که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل که میزان تردد بالغ بر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود، رشد چشمگیر بالای ۴۸ درصدی را نشان می‌دهد.

شکری گفت: بیشترین تردد مسافر در سال جاری به ترتیب در پایانه های مرزی بازرگان با حدود یک میلیون و ۱۲۰ هزار تردد، پایانه مرزی تمرچین با نزدیک به ۸۵۰ هزار تردد و پایانه مرزی رازی با نزدیک به ۶۹۰ هزار تردد مسافر انجام گرفته است.

شکری اظهار کرد: در این مدت مجموع ورودی ایرانی در پایانه های مرزی استان ۷۶۳ هزار و مجموع خروجی ۷۶۱ هزار و نیز مجموع ورودی خارجی نزدیک ۹۰۰ هزار و مجموع خروجی مسافر خارجی بالغ بر ۸۷۰ هزار نفر است.

وی در پایان گفت: سیاست کاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی این است که با زیباسازی محوطه و محیط پایانه های مرزی استان  و ایمن سازی تردد شرایطی آرام و دلچسب برای تردد مسافران گرامی فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست