اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این مرکز جزو مراکز نمونه دانشگاهی است که توانسته جایگاه خوبی در حوزه تعلیم و تربیت دانشگاهی ایفا نماید.

شیرزاد عباسیان افزود : این مرکز دنبال هیچ سود و منفعت مادی نیست و برای اقشار برخوردار تخفیف ویژه داده می شود و گاها برای برخی از دانشجویان بصورت کاملا رایگان می‌ باشد و تسهیلات کم بهره هم واگذار می شود.

وی ادامه داد : فضای کاملا فرهنگی و در خدمت اساتید، دانشجویان و خانواده های محترم می باشد.

عباسیان تصریح کرد : رسالت دانشگاه تربیت کارآفرین و فارغ‌التحصیلانی است که بتوانند در حوزه کار و اشتغال فعال باشند و طرح های کاربینی و کارورزی فعال بوده و بر اساس نیاز جامعه فراخوان رشته داده می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ هزار نفر از این مجموعه فارغ‌التحصیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد از فارغ التحصیلان مرکز علمی و کابردی امام حسین (ع) ارومیه مشغول به کار هستند که اکثر آنها بعد یادگیری مهارت در مراکز این دانشگاه جذب بازار کار شده اند و ما این آمار را افتخار اصلی خود می‌دانیم و تمام توان خود را به کار می گیریم تا روند کیفی را به حد اعلاء ارتقاء دهیم.

او اضافه کرد: دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و دانشجویان نیازمند نیز در این مرکز از تخفیف ویژه برخوردارند، در مواردی برای برخی از دانشجویان به صورت کاملا رایگان بوده است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون ٢٠٠٠ نفر از این مجموعه فارغ‌التحصیل شده اند، تاکید کرد : دانشگاه از بدو ورود تا خروج و فارغ التحصیلی حامی دانشجویان بوده و دوره تحصیل مشکلی برای آنها ایجاد نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ٣٠٠ دانشجو در این مرکز تحصیل و ١٠٠ مدرس تدریس می کنند، بیان کرد : ١٢ رشته کاردانی و کارشناسی جدید داریم و بیشترین دانشجویان درشته های فرهنگی، روابط عمومی و حقوق هستند.

رئیس مرکز علمی کاربردی امام حسین آذربایجان غربی بیان کرد : دانشگاه در ورودی های جدید که از تاریخ ۴ دی ماه آغاز و تا تاریخ ١۴ کارشناسی و از هفتم لغایت هفدهم کاردانی در رشته های حقوق،  مدیریت اداری و منابع انسانی، مدیریت دفتری، حسابداری، تربیت بدنی، مهندسی فناوری اطلاعات،  روابط عمومی و مدیریت فرهنگی، تربیت بدنی پیش دبستانی و مددکاری اجتماعی و اورژانس اجتماعی در مقاطع کاردانی و کارشناسی با تخفیفات ویژه، وام و تسهیلات دانشجویی،  وام ازدواج و غیره در محل ارومیه – میدان کسری – خیابان همافر ١ – خیابان گلستانی – کوچه اول دانشجو می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست