اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از اجرای طرح ملی نظارت بر ناوگان عمومی استان آذربایجان غربی خبر داد.

 امین هوشیار گفت : در راستای تاکید سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای طرح ملی نظارت بر ناوگان عمومی شامل ناوگان باری و مسافری در استان آذربایجان غربی هم زمان در سراسر کشور بصورت تلفیقی با پلیس راه و کارشناسان این اداره کل از ۲۲ آذر تا ۲۹ اسفند سال جاری آغاز شده است.

او ادامه داد: در این طرح که شامل ۲۰ گشت راهداری با همراهی کارشناسان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی به همراه نمایندگان پلیس راه حضور خواهند داشت کنترل های میدانی ناوگان باری و مسافری و رعایت موارد ایمنی از جمله وجود تجهیزات ایمنی ، جعبه کمک‌های اولیه ، کپسول آتشنشانی ، ترمز ، لاستیک ، اسناد و مدارک حمل و نقلی ، صورت وضعیت ، بارنامه و موارد مشابه به دقت کنترل می شود.

 هوشیار گفت: این کنترل ها در محل پایانه های مسافری و باری ، مراکز معاینه فنی، پایانه های مرزی و محل پاسگاه‌های پلیس راه و هر یک از شهرستانهای استان انجام خواهد شد و نظارت بر اضافه تناژ و کنترل حمل مواد خطرناک نیز از اهداف این طرح خواهد بود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه توصیه های لازم به انجمن های صنفی رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل برای نظارت دقیقتر و بیشتر ابلاغ شده است، از رانندگان خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات از بروز حوادث و سوانح جاده ای جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست