اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : فرمانده مرزبانی کشور گفت: هوشمندسازی اولویت انتظامی کل کشور است و می‌توانیم با ساز و کار و زیرساخت‌هایی که داریم ثبات و امنیت در مرزها را افزایش دهیم و اعتبار مناسبی به کار اختصاص یافته است.

سرداراحمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از پاسگاه مرزی کوزه رش سلماس در جمع خبرنگاران به موضوع انسداد مرزها طی سه سال آینده اشاره کرد و گفت: برای انسداد مرزها، دولت، مجلس، ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد عالی انتظامی کل کشور برای سال جاری اعتبار خوبی را در نظر گرفته‌اند.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه انسداد مرز در هر کشوری تأثیر بسزایی در تولید امنیت پایدار دارد، افزود: در کشور ما چند سالی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم خود را جزم کرده اند که انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاء های مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راه‌های مرزی تقویت شود.

سردار گودرزی اضافه کرد: در این راستا می‌طلبد که تجهیزات و امکانات مهندسی زرهی در مرزبانی افزایش پیدا کند و در بحث انسداد مرزها به ویژه در حوزه الکترونیکی و اپتیکی و عمود پروازها، هلی شات و پهباد ها که می‌توانند در پایش مرزها تأثیر بسزایی داشته باشند تقویت شود.

او تاکید کرد: اولویت ما در انسداد مرز به طریق‌های مختلف مثلاً جاهایی که نیاز به احداث دیوار باشد، جاهایی که نیاز به استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی باشد و یا جاهایی که نیاز به اضافه کردن هنگ گروهان، پاسگاه و برجک باشد را مطالعه کرده ایم و مشخص شده است مرزهای ما چه مواردی را نیاز دارد.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: با متجاوزان مرزی و افرادی که قصد داشته باشند در سیستم اقتصادی  مرزها اختلال ایجاد کنند، برخورد می‌کنیم و کشورهای همسایه نیز که نیاز به اقتصاد کشور ما دارند باید به ما کمک کرده و رفت و آمد را تسهیل کنند که البته این اقدامات در مرزها به ویژه در مرزهای جنوب شرق در حال انجام است.

اوبا اشاره به امنیت پایدار در مرزهای استان آدربایجان غربی نیز در پایان گفت: آرامشی که اکنون در مرزهای این منطقه وجود دارد، بسیار قابل توجه بوده و نشان از حضور مرزبانان و مرزنشینان دارد.

گفتنی است؛ شب گذشته فرمانده مرزبانی ناجا طی سفری به شهرستان سلماس، از یگان های مرزبانی مستقر در مرزهای شمال غرب کشور بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست