اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : سه طرح آبرسانی با ۱۱۶ میلیارد ریال اعتبار همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان شهرستانی در ارومیه به بهره‌برداری رسید.

با اجرای این طرح‌ها ۴٠٠ لیتر به ظرفیت شبکه آبرسانی ارومیه اضافه شد. طرح آبرسانی به مناطق جنوب شرقی شهر ارومیه از طرح‌های افتتاحی است که چهار کیلومتر خط انتقال دارد. این طرح مخزن پنج هزار مترمکعبی دارد و برای آن ٩٠ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

طرح آبرسانی مسکن مهر گلشهر نیز با حجم عملیات ایستگاه پمپاژ مخازن گلشهر و ولیعصر از دیگر طرح‌های آبرسانی است که امروز به بهره برداری رسید. برای این طرح نیز ۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

احداث ایستگاه پمپاژ ریحان آباد با اعتبار ٢٠ میلیارد ریالی نیز امروز به بهره‌برداری رسید. ١١ طرح در هفته دولت امسال در این استان با ١٣١ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می‌شود که هشت طرح روستایی و سه طرح توسعه‌ای است.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان غربی، ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در محل روستای دده ساقی به صورت نمادین پروژه های عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در چهار شهرستان ارومیه، چالدران ، ماکو و سلماس افتتاح شد

اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های آبرسانی ۶ روستای شهرستان چالدران ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال، پروژه آبرسانی در روستای جان عزیز ماکو ۱۸۰۰ میلیون ریال، پروژه آبرسانی مناطق جنوب شرقی کلانشهر ارومیه ۹۰ هزار میلیون ریال، آبرسانی آب مسکن گلشهر ارومیه ۶ هزار میلیون ریال، احداث ایستگاه پمپاژ ریحان آباد ۲۰ هزار میلیون ریال که ۳۰۰ هزار لیتر حجم آب را افزایش خواهد داد.همچنین آبرسانی به روستای پکاجوک شهرستان سلماس ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

آبرسانی به ۵۱۸ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۰۶ هزار و ۵۶۲ نفر با اعتبار ۱۶۶۷ میلیارد ریال تحقق یافت.

همچنین با حضور مسئولین استانی و شهری،  ۳ پروژه تولیدی در ارومیه با اعتباری بالغ بر ۳۷۳میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

فاز توسعه شرکت کیهان دارو شیمی با هدف تولید قرص آنتی بیوتیک و با اعتبار ۳۱۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و فرماندار ارومیه افتتاح شد.

واحد تولیدی آرین پترو ایده تولیدکننده روغن موتور و گریس نیز با سرمایه گذاری ۳۱ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای ۱۶ نفر در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه به بهره‌برداری رسید.

سومین واحد تولیدی، افتتاح واحد تولید لوله پلی اتیلن بود که با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید.

این واحد تولیدی برای ١٠ نفر اشتغالزایی کرده و سالانه یک‌هزار و ۵٠٠ تن انواع لوله به قطر کمتر از ٢۵٠ میلی‌متر تولید می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست