اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : با حضور رئیس جمهور و تعدادی از اعضای کابینه دولت دوازدهم سه طرح عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

یکی از این پروژه‌ها افتتاح شده تونل یک کیلومتری انتقال آب و کانال ۲۲.۵ کیلومتری سد جلدیان بود که این پروژه در راستای طرح انتقال آب از سد جلدیان به دریاچه ارومیه اجرا می‌شود و با افتتاح آن در گام نخست شاهد انتقال یک صد میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه خواهیم بود.

افتتاح کانال زهکشی و آبیاری پایاب سد سیلوه برای ۴ هزار هکتار از اراضی تحت پوشش آن دومین پروژه مهم این شهرستان است که در این سفر با حضور رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.

همچنین پروژه سوم شامل افتتاح و آغاز به کار کلیه تأسیسات کاربردی سید سیلوه است که در مجموع این سه پروژه با اعتباری بالغ بر ۱,۰۰۳ میلیارد ریال (معادل ۱۰۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان) همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان و با حضور محمد حاج رسولی‌ها، مشاور وزیر و مدیر آب و نیروی ایران به عنوان نماینده رئیس جمهور در محل سد سلیوه پیرانشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

در سطح شهرستان پیرانشهر آبیاری تحت فشار برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ هکتار در حال اجرا است که این پروژه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های حوزه کشاورزی در شمال غرب کشور بشمار می‌آید و قرار است در سفر ریاست جمهوری به استان ۴ هزار هکتار آن رسماً افتتاح و به بهره برداری برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست