اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست

آوای مرز : مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۸عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا می شود.

جواد زاهدی امروز یازدهم بهمن در نشست خبری بااصحاب رسانه که در سالن که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، افزود: در دهه فجر امسال ۱۸عنوان برنامه در ۲۳ مرکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به صورت کاملا مجازی برگزار می شود.
زاهدی با تاکید بر اینکه موزه کودک برای آگاهی بخشی به کودکان سال گذشته افتتاح شد و در حال تلاش برای گسترش فضای این موزه هستیم، تصریح کرد: ۳ غرفه جدید به موزه کودک ارومیه با عنوان غرفه آثار سفال، عروسکی ، بوفه عرضه تولیدات دستی اعضا ومربیان توسعه یافته و ۵۰متر نیز به مساحت موزه اضافه شده است.
وی با اشاره به اینکه قبل از کرونا کانون دارای ۴۴فعالیت بود و بعد از کرونا به ۶۲ فعالیت افزایش یافت، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۶ انجمن قصه گویی، شعر، داستان، هنرهای نمایشی، سرود و عکاسی در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فعالیت دارند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی یاد آور شد: در ایام کرونا ۳۳کلاس مجازی با پوشش ۴۰۰نفر عضو فعالیت دارند.
زاهدی یاد اور شد: در ایام کرونا  بیش از ۴هزار اثر مجازی در کانون تولید شد و اعضای کانون بیش از ۲۰ نشان بین المللی و ۴۷ رتبه ملی کسب کردند.
وی ادامه داد: برگزاری ششمین همایش کبوتران کوچه ما، خوانش شعر انقلابی، برگزاری شعر با طعم آزادی؛ ساخت کارت پستال با عنوان روز شمار  اتقلاب ، قصه گویی از جمله برنامه های کانون در دهه فجر امسال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر خبرها

اینجا محل تبلیغات شماست

اینجا محل تبلیغات شماست